Hop til indhold
Stavox

[Solved] madsmadsen


schjern

Recommended Posts

mads madsen banned mig pga jeg sagde at jeg ikke skulle læse nogen regler før det var at i admins fik styr på jeres regler feks så har i forskelige holdninger omkring om at hvis der står en mand på vej så sker der ikke en noget hvis du kører ham i smader hvor andre har den holding at du skal bremse ned for ikke at ramme ham ellers er det CB hvilket er noget forbande svineri at jeg skal straffes for noget som i ikke har styr på

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

Tak for at give din mening til kende. Vi forsøger hele tiden at forbedre vores arbejde.

For at få mest ud af din klage, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.


Staff-klage håndteres af Willy

Link til kommentar
Del på andre sites

Du bliver jailet, eftersom de vælger at bryde NLR 2 gange inden for 3-4 minutter. Jeg jailer dig så 600 sekunder, så du kan læse ALLE reglerne, da du tydeligvis ikke har gjort det med den forklaring som du giver mig. Du vælger så bare at benægte alt, og siger du ikke vil læse reglerne. Vi står og diskutere lidt, og jeg vælger til sidst at banne dig i 24 timer, eftersom de ikke var til at snakke med.

 

Det med CB som du nævner, har aldrig haft noget meget vores case at gøre, men kan dog godt forklare omkring det hvis det skulle være. Dog føler jeg det ikke relevant, da det ikke har en skid med klagen at gøre

Link til kommentar
Del på andre sites

14 minutes ago, johnny bravo said:

nej jeg sagde jeg ikke ville læse reglerne før det var at i admins selv fik styr på dem så siger du nej okay så kan du få en uge til det og bum så blev jeg banned

 

Du har ret i at jeg bannede dig kort efter jeg sagde det. Men det ændre stadig ikke på at du ikke ville høre efter hvad jeg sagde, og gjorde at du blev banned i en dag

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 3 weeks later...

Uanset, hvor irriteret du er Johnny Bravo, så er det ikke specielt sjovt for hverken af de indblandede parter, hvis du modsætter dig en besked fra et staffmedlem. Du fik chancen, og valgte at ignorere den. Jeg ser derfor ikke nogen grund til, at føre klagen videre.

 

Hvis du har noget at tilføje så står Willy's brevkasse/privatbesked her på forum åben. 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.