Hop til indhold
Stavox

[Afvist] Unban


[DS] mKroN

Recommended Posts

STEAM_0:1:97412158

 

 

Jeg vil gerne have unban fordi jeg lige har købt noget fra serveren og grunden til jeg blev bannet var jeg ikke fik muligheden for at forklare mig. Nu har jeg været bannet 1 dag og mangler stadig 2 dages ban, kunne rigtig godt tænke mig unban så jeg kan få brugt noget af det jeg har købt og spille med mine venner.

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

BANDETALJER - STEAM_0:1:97412158

Grund: Flyver rundt på sin bil

Navn: [DS] mKroN

AdminID: STEAM_0:1:54142694 - OpK [junioradmin] - Profil

Unban: 09-07-17 17:59

Banned: 06-07-17 17:59


Dette er et automatisk svar. Din anmodning vil blive besvaret snarest muligt.

Kontrol af dit ban vil blive ført af: Emoyly

Link til kommentar
Del på andre sites

17 minutter siden, [DS] mKroN skrev:

STEAM_0:1:97412158

 

 

Jeg vil gerne have unban fordi jeg lige har købt noget fra serveren og grunden til jeg blev bannet var jeg ikke fik muligheden for at forklare mig. Nu har jeg været bannet 1 dag og mangler stadig 2 dages ban, kunne rigtig godt tænke mig unban så jeg kan få brugt noget af det jeg har købt og spille med mine venner.

Så hvad med at du forklarer nu, hvad årsagen var til at du gjorde som du gjorde? :) At du har købt noget, giver dig ikke ændrede omstændigheder for unban.

Link til kommentar
Del på andre sites

Det er nok den største overdrivelse nogensinde at sige jeg fløj rundt på min bil, hvad jeg virkelig prøvede at forklare din admin var at jeg havde placeret mig over min bil og løftet mig for at se om jeg kunne. Min ven ser det og siger jeg skal ned hurtigt jeg gør som han siger og prøver at føre bilen ned da adminen kommer og næsten uden varsel giver mig ban.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.