Hop til indhold
Stavox

[Accepteret] AKS CrazyFox - unban


CrazyFox

Recommended Posts

______________________________

SteamID: STEAM_0:1:168481467

Hvorfor skal du unbannes: Jeg kan forstå at en af mine klasse kammerater GriseBanden Nicolai er blevet bannet for at snyde Dynn for nogle penge (har ikke spurgt mere ind til det) og har der efter anmeldt Dynn. Jeg kan godt forstå at du har valgt at banne min klasse kammerat. Men jeg kan ikke forstå hvorfor jeg og hans bror skulle ryge med i faldet. Da vi ingen viden havde angående de penge han har snydt dig for. Jeg synes heller ikke at det er fair at jeg og Grisebanden Nicolais bror skulle banne da vi på ingen måde havde noget at gøre med hvad Nicolai lavede. Og jeg kan heller ikke forstå hvordan du kan vikle mig ind i det som skete med dig og Nicolai da jeg var på ferie den sidste uge før jeg blev bannet. Jeg ved ikke hvordan jeg ellers skal overtale dig til at unbanne mig. Jeg ved heller ikke om jeg har forklarede mig godt nok. Hvis ikke du kan forstå hvad jeg skriver eller hvad jeg mener kan/må du altid spørge ind til det så vi kan få rodet bod på hvad der er sket.

______________________________

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

BANDETALJER - STEAM_0:1:168481467

Grund: Paypal chargeback - linked acc. Kontakt Dynato

Navn: AKS CrazyFox

AdminID: CONSOLE

Unban: Aldrig (Permban)

Banned: 17-02-17 10:01


Dette er et automatisk svar. Din anmodning vil blive besvaret snarest muligt.

Kontrol af dit ban vil blive ført af: Emoyly

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.