Hop til indhold
Stavox

[Solved] Staff klage på Marcus.


v4ng

Recommended Posts

Dit ingame navn: Kasper Petersen
Staff ingame navn: Marcus
Dit SteamID: STEAM_0:1:173253141
Staff SteamID: STEAM_0:0:52479969
Forklar situationen: Mig og ganget "Men In Suits" holder på oarkerings pladsen ved hospitalet, og så kom Marcus som var betjent.. vi alle sammen begyndte og skyde efter ham, da vi havde sagt han skulle forlade området.. alle skød efter ham, og så var der mig der fik det kill, så efter det jailede han mig i 600 SEKUNDER! Synes jeg ikke er fair, siden vi ALLE skød efter ham, og synes det er 300 sekunder for meget!
Bevis: Har intet bevis, men Marcus han var med i det hele
Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

Tak for at give din mening til kende. Vi forsøger hele tiden at forbedre vores arbejde.

For at få mest ud af din klage, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.


Staff-klage håndteres af Houston

Link til kommentar
Del på andre sites

Som du selv siger hold dig og dit gang på en offentligt parkeringsplads hvor alle har ret til at komme og gå og det er ikke ejet af nogen. Jeg som betjent kom selv kørende forbi og hopper ud da jeg ser i alle sammen med våben, og jeg når knap nok at gå ud af bilen før du har skudt mig ned. 

 

Grunden til at jeg kun jailer dig er fordi jeg ikke ved hvem der ellers skød på mig. I var omkring 7 mennesker og det var kun Ca. 3 der skød på mig, men da det gik så hurtigt havde jeg næsten ingen reaktionstid til at kigge mig omkring.

Men det er ikke kun derfor jeg jailer dig det er også fordi jeg har oplevet før så er du rigtig glad for at slå andre mennesker ihjel uden det helt store grundlag.

Link til kommentar
Del på andre sites

35 minutes ago, Mangoen der, du' ve! said:

Du havde allerede taget meget skade, før jeg skød dig..

 

Synes også at 10 minutter er for meget.

Som sagt gik det meget hurtigt og jeg ville ikke jaile nogen jeg ikke vidste med sikkerhed skød mig.

 

Og nej 10 minutter er ikke for meget, jeg kunne og havde bannet dig for at skyde på mig, men det ville være for meget.

Link til kommentar
Del på andre sites

32 minutes ago, Mangoen der, du' ve! said:

Synes også at 10 minutter er for meget.

Det er vel din subjektive holdning, men du bestemmer jo ikke selv din straf, når du begår et regelbrud.

Eftersom at du i følge Marcus tit dræber folk uden et godt grundlagt, kan jeg sagtens forstå, at du blev jailed i 600 sekunder.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.