Hop til indhold
Stavox

[Solved] Jeg fik ban uden grund synes jeg selvv


Mikkel  DK

Recommended Posts

Det her er en staffklage til: Perkz som jeg selv synes bannede mig uretfærdigt.

 

Mig og min ven, går over til en politimand for at få noget af at grine af. Og så spyttede vi lidt på ham, men det er vel bare deres eget ansvar for at jaile os, altså politimændene. Og så skød han 1 tazeskud mod mig men han ramte ikke men så skød han 2 på min ven, og så gav ham min ven en bøde, fordi jeg er i gang med ham, og så skød jeg politimanden fordi han tazede min ven og prøvede at gøre det med mig. Jeg fik først 2 dage,   men så loggede jeg ud så fik jeg 1 ekstra dags ban, hvilket jeg godt kan forstå

 

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

Tak for at give din mening til kende. Vi forsøger hele tiden at forbedre vores arbejde.

For at få mest ud af din klage, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.


Staff-klage håndteres af Willy

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg sidder og spectater dig fordi jeg har fået klager over at du cop baiter (som du tydeligt gør ved at spytte på politiet og løbe væk igen).

Det starter efter et pd raid hvor du løber op og tager armor imens din ven løber videre hen og driller en betjent og forstyrre hans arbejde, hvor betjenten så vælger at stungun ham og give ham en bøde. så kommer du ud af det blå uden at være i RP situationen  og skyder ham som bliver taget for RDM.


Du vælger så at sige at han har forsøgt at stungun dig som tydeligt ikke var tilfældet så dit ban går på mindre løjen i case + cop bait (som jeg valgte var 2 dage) at du så vælger at leave for at prøve at slippe for du så bare en dag mere af.

 

REGL: Hvis din gang member indleder en kriminel handling (dette tilfælde genere politiets arbejde) , og du ikke er involveret, må du ikke hjælpe. F.eks:

Hvis din gang member bliver stoppet af politiet, og du ikke er i samme bil, (i var på gå ben vær for sig) må du ikke bare komme kørende og assistere.

 

-Perkz

Link til kommentar
Del på andre sites

Som Perkz skriver, så må du ikke deltage i den handling din ven starter med politiet, medmindre i begge sidder i samme bil eller aktivt joiner en handling. Hverken af disse to er sket (bil eller handling), så du har ingen grund til at assistere ham.

 

Desuden er staff-klage sektionen ikke til at klage over længden af dit ban, men, hvis en staff direkte bryder vores regler eller misbruger sine evner.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.