Hop til indhold
Stavox

[Solved] Ny tow truck?


Chuck Norris

Recommended Posts

Nu tænker jeg at den "nye" tow-truck ikke kan towe GMC varevogn da den er for lille eller jeg er forkert på den?

Men ellers et fedt foreslag! Men det kunne være fedt med en ny tow-truck havde et Falck skin som standart.

Link til kommentar
Del på andre sites

21 minutes ago, WeirdBanana said:

Godt forslag.

Jeg synes dog ikke den skal erstatte den gamle truck. Tværtimod synes jeg hellere man skal have valget mellem dem.

Ja det kunne du så have ret i kunne være fedt! :)

Og Jimmi det kunne også været ret blæret :)

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg tror det ville være fedt hvis man kunne vælge mellem de 2, men at den ene måske kunne noget andet. Så den store kunne tage lastbilen, mens den lille ikke kunne, men var i stand til at køre hurtigere.

Hope it makes sense

Link til kommentar
Del på andre sites

10 minutes ago, SimoN said:

Jeg tror det ville være fedt hvis man kunne vælge mellem de 2, men at den ene måske kunne noget andet. Så den store kunne tage lastbilen, mens den lille ikke kunne, men var i stand til at køre hurtigere.

Hope it makes sense

Altså, så den nuværende truck kun kunne tow lastbilen for eksempel, og den nye ikke kunne?

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 2 weeks later...

Idéen med en ny towtruck er jeg helt enig i, da den nuværende tit bugger, ved at have dens krog og/eller snor bugget i jorden, samt ladet tit er en pain.

Dog hvis man har lidt øvelse er den nuværende rimlig nem at kontrollere, så idéen med at have 2 at vælge imellem er cool :)

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 1 month later...
38 minutes ago, Kasper Petersen said:

Der er vist kommet en ny nu.

Luk tråden. :)

Tror ikke du har har læst forslaget færdigt, der er kommet andre forslag til mekanikeren som bla paki's forslag

On 3/7/2017 at 12:36, Paki said:

Godt forslag.

Jeg synes dog ikke den skal erstatte den gamle truck. Tværtimod synes jeg hellere man skal have valget mellem dem.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.