Hop til indhold
Stavox

[Solved] Ny bil!


TX100P

Recommended Posts

En bmw m6. Her er der et billede af den

Prisen på den 2.535.700 kr det kunne være så fedt hvis i tilføjede den. den har 560 hestekrafter tophastihed 313 KM/t det bare en rigtig fin bil håber i vil tage i mod den

 

bmw-m6gc-avant-garde-wheels-9.jpg.4d536fc4a8ca7a58fdddd31c515e270f.jpg

Link til kommentar
Del på andre sites

2 minutes ago, Emil215p said:

Er 313 KM/t ikke lidt for meget? Ellers fedt forslag

Det var virkelighedens måling. Ikke den ingame. Brug hjernen.

 

Og til forslaget: Ikke dårlig idé. Bilen er faktisk rimelig fed, dog forestiller jeg mig at farten og accelerationen bliver på niveau med Audi RS4, med en meget højere pris.

Hvis du laver bilen, er jeg helt med på den.

Link til kommentar
Del på andre sites

6 minutter siden, P4R4N0RM4L skrev:

Jeg tror det er med begrænser makker. :)

Har lavet noget research på diverse sider, og ingen en lovlig fart på mere end 150 MP/H (241Km/t). Tydeligvis begrænset fart, men også den tilladte. 

Det eneste der der nævner en ubegrænset M6 top fart som er målt, er på 170mph (273km/t)

 

Men problemet ved dette er ikke topfarten, det er mere at ingen har lavet en ny M6 til workshoppen :-) 
Den seneste BMW M6 jeg lige kunne finde, er TDM's, som er fra 2013. 

Link til kommentar
Del på andre sites

7 minutes ago, Vito said:

Har lavet noget research på diverse sider, og ingen en lovlig fart på mere end 150 MP/H (241Km/t). Tydeligvis begrænset fart, men også den tilladte. 

Det eneste der der nævner en ubegrænset M6 top fart som er målt, er på 170mph (273km/t)

 

Men problemet ved dette er ikke topfarten, det er mere at ingen har lavet en ny M6 til workshoppen :-) 
Den seneste BMW M6 jeg lige kunne finde, er TDM's, som er fra 2013. 

Man kunne også sagtens bruge den. Alt behøver ikke at være speciallavet til serveren. Hvis der er nogen der gerne vil lave en, kan de jo bare gå igang. Det er ikke et krav, men et forslag.

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 3 weeks later...

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.