Hop til indhold
Stavox

[Solved] Staff Klage `EDDY`


*mAce*

Recommended Posts

Dit ingame navn:mAce
Staff ingame navn:EDDY
Dit SteamID:STEAM_0:1:184746130
Staff SteamID: idk
Forklar situationen: han er ved at give mig permanent ban pga. jeg snakkede med en lys stemme og det syntes jeg ikke er helt fair over for mig!!
Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

Tak for at give din mening til kende. Vi forsøger hele tiden at forbedre vores arbejde.

For at få mest ud af din klage, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.


Staff-klage håndteres af DetBareMads

Link til kommentar
Del på andre sites

Svar til mAce

 

Omhandler svar til klage over staff

 

Det har intet med den lyse stemme, som du laver for sjov. Det handler om, at du laver micspam inde på serveren. Og for klager over det. Beder dig om, at du skal stoppe med det micspam. Hvor jeg fortæller dig; ''Hvis du ikke kan finde ud af det. Så kan du ikke spille inde på serveren''.  Hvor jeg giver dig et helt klar svar. 

 

Håber det var svar på dine spørgsmål. Ellers er du altid velkommen til at kontakte mig inde i spillet.

 

- EDDY

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg sagde kun 3-4 ting med den lyse stemme var lige kommet ind for 2 min siden eller sådan noget det havde slet ikke noget med mic spam og gøre...

 

Så jeg tænkte bare at det var en lidt hård straf????

Link til kommentar
Del på andre sites

Du kan have ret i, at det måske er lidt hårdt sagt. Dog bliver staff altså nød til at sige sådan der nogen gange, for ellers er folk pisse ligeglade. Dette gør jo at du stopper med det samme, og har derfor den virkning som vi vil have, da det er pisse irriterende at høre på i længden. Nu ved jeg ikke hvordan du snakkede, eller hvor lang tid, men bare husk hvor grænsen går.

 

Tror ikke rigtigt jeg vil lave mere ud af denne staff klage, eftersom det ikke ligefrem er noget abuse ind over det, og måske bare en hård tone som nogengange er nødvendig. Hvis du har mere at sige, eller på anden måde vil kontakte mig vedrørende denne staff klage, så skriv til mig i en PM her på forum.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.