Hop til indhold
Stavox

[Solved] Merlin<3


MR.Delirious

Recommended Posts

Dit ingame navn: nikguin04
Staff ingame navn: Merlix<3
Dit SteamID: STEAM_0:0:56803187
Staff SteamID: STEAM_0:1:59856354
Forklar situationen: jeg er lige blevet rda'et <-- ikke så meget at sige om det, men jeg kalder på admin og merlin kommer. han tager sig omkring 10 sec til at høre hvad jeg har at sige(nåde ikke at forklare noget bassicly) han tager så lidt tid som muligt på hans cases, han teleporter så til ham jeg reportede han forklarer så noget der ikke var sandt og derefter tp'er merlin til mig igen hvor han tror på ham jeg reportede han går derefter uden at forklarer så meget og bare at sige det var ærgeligt og så gik han.
Bevis: Jeg har ikke uploaded det, pm mig in game eller på forumet og så kan jeg ligge det op. jeg fik connection problem midt i sagen så det var lidt mærkeligt
Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

Tak for at give din mening til kende. Vi forsøger hele tiden at forbedre vores arbejde.

For at få mest ud af din klage, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.


Staff-klage håndteres af Willy

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 2 weeks later...

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.