Hop til indhold
Stavox

[Solved] Staff klage - Højz


Guzern

Recommended Posts

Dit ingame navn:Guzern
Staff ingame navn:Højz
Dit SteamID:STEAM_0:1:83982133
Staff SteamID:STEAM_0:0:83272642
Forklar situationen:Højz, Nichlas Eriksen og jeg skal se på en gunshop Højz har lavet, Højz vælger mens vi ser gunshoppen at tage fat i mig, og sætte mig stuck i taget,
hvorefter han så tager mig ned igen. Derefter går der lidt tid hvor højz igen sætter mig fast i taget, men derefter trækker han mig langsomt ud af gunshoppen over jorden, 
og slipper mig så jeg falder ned og dør af Fall damage fordi han løftede mig. Så efter episoden hvor jeg har snakket med Eddy om det, siger Højz og Nichlas så at de begge har Record på det.
Dog vil hverken Nichlas eller Højz vise mig den recording efter jeg bad om det.
Bevis: Højz og Nichlas siger de har det hele på Video, og Højz er informeret om at klagen ligger på forum.
Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

Tak for at give din mening til kende. Vi forsøger hele tiden at forbedre vores arbejde.

For at få mest ud af din klage, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.


Staff-klage håndteres af DetBareMads

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg sender recording om lidt Som sagt skriver jeg også over steam

 

Guzern: Er du færdig med at klippe?
Guzern: HØJZ
Højz: Ja 2 sek
 

Og som sagt Ville jeg kun vise Gunshopen til Nichlas ikke guzern men han fulgte efter mig!

Link til kommentar
Del på andre sites

Ok ;) 

 

Guzern: Er du færdig med at klippe?
Guzern: HØJZ
Højz: Ja 2 sek
Guzern: Skal den på forum eller ej.
Højz: Omkring hvad
Højz: Vi skal snakke om lidt
Højz: Vi har lige gang mødet
Guzern: Om hvad?
Guzern: Mig?
Højz: Nej
Guzern: Du har til 23:30. Så ryger det på forum, du sagde til Willy du havde det hele på record, samme med Nichlas. Dit valg om det skal frem NU eller senere.
Højz: Smid det op skal nok komme med beviser
Guzern: Tak.
Højz: så er det dig der Ryger til sidst
Guzern: ?
Højz: Jeg har video på det
Guzern: På hvad?
Højz: At du griner men siger til eddy at du ikke gør
Guzern spiller nu Garry's Mod. Klik her for at deltage.
Guzern: Den er oppe.
 

Link til kommentar
Del på andre sites

1 minute ago, Højz said:

Ok ;) 

 

Guzern: Er du færdig med at klippe?
Guzern: HØJZ
Højz: Ja 2 sek
Guzern: Skal den på forum eller ej.
Højz: Omkring hvad
Højz: Vi skal snakke om lidt
Højz: Vi har lige gang mødet
Guzern: Om hvad?
Guzern: Mig?
Højz: Nej
Guzern: Du har til 23:30. Så ryger det på forum, du sagde til *Eddy* du havde det hele på record, samme med Nichlas. Dit valg om det skal frem NU eller senere.
Højz: Smid det op skal nok komme med beviser
Guzern: Tak.
Højz: så er det dig der Ryger til sidst
Guzern: ?
Højz: Jeg har video på det
Guzern: På hvad?
Højz: At du griner men siger til eddy at du ikke gør
Guzern spiller nu Garry's Mod. Klik her for at deltage.
Guzern: Den er oppe.
 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Endelig fik jeg den video jeg har søgt hele aftenen, på min skærm så det ud som om han stadig havde fat i mig og hev mig gennem muren og slap mig. 

 

 

Bare luk den her, medmindre i har noget at tilføje.

Link til kommentar
Del på andre sites

Ud fra den video som Højz nu har linket, så er det tydeligt at han ikke ligefrem gør det med vilje, og vidste heller ikke ligefrem selv hvad fanden der skete. Det er selvfølgelig lidt dumt af ham at tage fat i dig flere gange, da det ikke ligefrem er nødvendigt, men ligefrem at kalde "abooser" virker altså meget underligt. Jo, det er måske ikke så smart det han gjorde, men er næsten 100% sikker på at alt ville blive returneret, hvis ikke du reageret som du gjorde. Det virker endelig bare som om du bare har lavet en klage fordi du kunne, og fordi du troede du havde ret, selvom de flere gange sagde til dig hvordan landet lå.

 

Jeg vil ikke lave mere ud af denne klage, da den i mit hoved, virker helt ugrundet.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.