Hop til indhold
Stavox

[Accepteret] unban - af ... banned af GreenBerg


...

Recommended Posts

______________________________

steamID: STEAM_0:1:62380004 

Hvorfor skal du unbannes: hej jeg begik en store fejle jeg er kan ikke lige at snakke med flok jeg ikke kender og kunne ikke høre hvad adminen sagde og jeg er ligt ord blind så jeg prøve men kunne ikke nå at skive. min ven stal min bil så jeg ville have hæven også blive han ved med at gå bag en person så jeg kom til at drabe ham og min ven og sådan blev jeg bandet

______________________________

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

BANDETALJER - STEAM_0:1:62380004

Grund: Rdm - Svare ikke staff - Fik en chance til at tale ud

Navn: ...

AdminID: STEAM_0:0:57216455 - Greenberg [headadmin] - Profil

Unban: Aldrig (Permban)

Banned: 28-06-17 23:32


Dette er et automatisk svar. Din anmodning vil blive besvaret snarest muligt.

Kontrol af dit ban vil blive ført af: Emoyly

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg kan se du har dræbt en person, det kan sagtens være en fejl, du har ramt ham. Giver dig massere af mulighed for at svare mig, fortæller dig til at starte med at, du skal svare mig eller skrive, ellers bliver jeg nød til at gå ud fra det er rdm og permbanne dig. Du vælger så at gå over i hjørnet af din celle og stå og crouche. Så spørge jeg dig igen om du vil svare, hvor du så bare fortsætter også siger jeg at vi ses hvis du ikke svare, det gør du ikke og her er du nu. 
Det er helt fair du ikke vil snakke, så kan du jo prøve og skrive så godt du kan, jeg dømmer dig ikke fordi du er ordblind. Men når du ikke engang prøver at kommunikere med mig, så kan jeg ikke rigtigt hjælpe dig. 

Du kan godt få unban, hvis du kan love mig at du prøver at snakke eller skrive til staff, næste gang vi kommer og tager fat i dig.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.