Hop til indhold
Stavox

[Afvist] jeg vil gerne unbanner jeg har for trur det jeg har gjort


Recommended Posts

 

 

 

______________________________

SteamID:  

STEAM_0:0:144250087

 

Hvorfor skal du unbannes: jeg syns de er en mega god sever og jeg elsker at spiller po den

______________________________

 

hej admin jeg er ked af det jeg gjore og jeg ville ikke gore det igen og jeg syns der er mega sjovt at spille op severen so jeg ville blive mega glad hvis jeg fik unban  og jeg spiller med venner der inde og de har ogso ver perm bannet for det samme og de fik unban so plz unban ming jeg fortryder aldt jeg har gjort

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

BANDETALJER - STEAM_0:0:144250087

Grund: Kaster aggressivt rundt med sin bil i spawn om natten - 'Der står ikke i reglerne, at man ikke må' - Troll

Navn: FUCK THE SHIIT I'M OUT

AdminID: STEAM_0:1:43165997 - Houston [senioradmin] - Profil

Unban: Aldrig (Permban)

Banned: 27-06-17 04:03


Dette er et automatisk svar. Din anmodning vil blive besvaret snarest muligt.

Kontrol af dit ban vil blive ført af: Greenberg

Link til kommentar
Del på andre sites

hej admin jeg er ked af det jeg gjore og jeg ville ikke gore det igen og jeg syns der er mega sjovt at spille op severen so jeg ville blive mega glad hvis jeg fik unban  og jeg spiller med venner der inde og de har ogso ver perm bannet for det samme og de fik unban so plz unban ming jeg fortryder aldt jeg har gjort

 

PLZ giv mig en chanse til 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

10 minutes ago, FUCK THE SHIIT I'M OUT said:

mig jkr og wolfy kunne ik se nogen men hvis du unbanner mig so vil jeg arldig gore det igen trust me plz 

 

bare prov at give mog en chanse til so kan du se at jeg arldig vil gore det igen

Jeg kan også lade være, og så gør du det heller ikke igen.

Så du må hellere finde en god grund, hvis du skal ind igen.

Link til kommentar
Del på andre sites

Just now, FUCK THE SHIIT I'M OUT said:

jeg elsker at spille po severn og mine venner spiller ogso po den og en af mine venner var ogso permban men han fik unban og han haved perm ban for det samme som mig 

og han skrev en request om unban og han fik bar unban

Hvad hedder din ven?

Link til kommentar
Del på andre sites

1 hour ago, FUCK THE SHIIT I'M OUT said:

men han blev ogso perm for troll

Din ven blev bannet for følgende: "Spild af tid - 'lorte server' - Failrp - Taler grimt - Flygter fra case"
Det er ikke helt det samme som dig, du har ødelagt andres RP-oplevelse - imodsætningen til din ven som bare talte grimt og nægtede at lytte til admin ved at flygte fra sin case.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.