Hop til indhold
Stavox

[Solved] Forslag: Guns


Merzbar

Recommended Posts

FORSLAG: Den våben pack som i bruger er rigtig god :D men der er mange i har fjernet.. Som den der M24 Bolt-action. det kunne være rigtig fedt at se lidt flere våben på Stavox. 

 

Jeg syntes der mangler Snipere*

Link til kommentar
Del på andre sites

On 28/6/2017 at 09:40, Merzbar said:

FORSLAG: Den våben pack som i bruger er rigtig god :D men der er mange i har fjernet.. Som den der M24 Bolt-action. det kunne være rigtig fedt at se lidt flere våben på Stavox. 

 

Jeg syntes der mangler Snipere*

Jeg tror grunden til du ikk har set det er på serveren (M24) er at der ik mange gundealere der føler det er et salg da ikk så mange bruger den, forstået på den måde at ikk så mange bruger den (M24) .

Link til kommentar
Del på andre sites

16 hours ago, Emil215p said:

Hvorfor ikke bare sætte alle våbene ind og se hvad folk vil bruge?

 

10 hours ago, Merzbar said:

Nemlig Emil

Jeg ser INGEN grund til at der skal komme flere våben på, dem der er nu er der ikk specialt mange af dem der bliver brugt som I Eath You også siger, men du kunne jo bruge nogle af de våben man ikk ser så tit og prøve andre våben på den måde? :) 

17 hours ago, Emil215p said:

Tag nogle flere pistoler ind?

Hvad skulle det hjælpe der er allerede et okay valg af pistoler og de er ikk fordi man bruger pistoler så meget i forhold til riflerne.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.