Hop til indhold
Stavox

[Solved] Staff klage - Mikk


SPYWARE

Recommended Posts

Dit ingame navn: Spyware
Staff ingame navn: Mikk
Dit SteamID: STEAM_0:0:67959883
Staff SteamID: STEAM_0:1:86177807
Forklar situationen:
Klokken var ca. 03:00 og vi var 5 spillere og 1 admin på serveren vi 5 spillere hyggede os med lidt gunfights som vi alle var enige om
Situation 1:
Der var en person inde i Circle K som propblockede døren imens han benyttede sig af et bygger skilt der lå guns på gulvet inde i butikken og han skød på os ud gennem vinduerne derfor vælger jeg så at call admin Mikk kommer så og ser hvad der sker og tager en snak med ham han beder ham om at samle våbene op og fortsætte altså at have propblocket døren og stå pg skyde ud på os
Situation 2:
Vi har en lille fight foran Danske bank hvor jeg har en m82 og no-scoper efter folk der var med til den fight og ved et uheld rammer jeg så mikk som står oppe på Circle K og dræber ham derefter TP'er han så til mig og tager mig oppe på et tag og siger jeg RDM'ede ham imens han var i case som jeg ikke kunne se eller vide på nogen måde derefter siger han at jeg er dum i hovdet da jeg nemt kunne se han var i case der fortæller jeg ham at det var et no-scope og det ikke var meningen at det skulle ramme ham og atjeg ikke kunne se at han var i case så siger jeg at jeg kunne sende en video men så skulle jeg afslutte en ca 23 timers lang video som nok ville tage lidt tid og rendere så det var en video som jeg nemt ville kunne klippe den lille scene ud af derfor tilbyder jeg ham så et screenshot som han så siger jeg skal sende jeg sender ham så et screenshot (Som ligger under beviser) jeg tror ikke engang han tager et kig på det men det gør de andre som sidder inde på ts og de giver mig ret i hvad jeg siger så siger han at han ville kunne give mig perm eller 2 ugers ban for det men han ville give mig en mindre straf fordi jeg kendte Glen andersen og fordi han var sød
Situation 3: 
Efter jeg har siddet inde på ts i 10 min efter mit ban og diskuterer hvorfor jeg overhovdet fik ban joiner højz så serveren og får kick næsten med det samme som jeg syntes er meget uprofessionelt gjordt da han også er staff (Screen af højt ban besked fra console i beviser)
Situation 4:
Derefter forklare Mikk så mig og højz at han nok er den mest seriøse admin på serveren og nok også den bedste og fordi det var ham ville han gøre lige hvad det passede ham i forhold til hvad der lige var sket
Situation 5:
ca. 5 min senere vælger Mikk så også at kicke højz for at have voicechanger på i 2 sek som jeg igen også syntes er meget uprofessionelt da Højz også er admin derefter logger Mikk så af
Bevis 1: https://gyazo.com/9e2b317a30fb705cc465661050878e0b
Bevis 2: https://gyazo.com/2a15d62d25dae4088d9cf9414694efee

Jeg syntes selv denne opførsel er totalt uacceptabel og derfor skriver jeg denne klage jeg gør det ikke for at få mit ban fjernet at det allerede er udløbet for næsten 19 timer siden jeg ønsker dog at der skal tages en snak med mikk om hans opførsel 

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

Tak for at give din mening til kende. Vi forsøger hele tiden at forbedre vores arbejde.

For at få mest ud af din klage, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.


Staff-klage håndteres af Houston

Link til kommentar
Del på andre sites

7 hours ago, Højz said:

De gange jeg Blev Kicked har jeg synes det var sjovt og jeg var også selv uden om det.

Så jeg synes ikke du behøves at Tilføje mig med i klagen :)

Nu ved jeg ikke helt hvad der skete da du blev kicked fra serveren men jeg syntes da stadig ikke er det er okay at tingene skal gøres på sådan en uprofessionel måde hvor staff kicker hinanden

Link til kommentar
Del på andre sites

Hey,
 

Har lige snakket sammen med Mikk, og vi er kommet frem til, at det i dette tilfælde nok vil tage for lang tid at føre en dialog over skrift. Derfor vil jeg gerne bede dig om at komme ind på TeamSpeak-serveren en gang i morgen (28-06) i mellem 09:00 og 12:00. Hvis du ikke kan der, finder vi bare et andet mere passende tidspunkt. 

Link til kommentar
Del på andre sites

17 minutes ago, Houston said:

Hey,
 

Har lige snakket sammen med Mikk, og vi er kommet frem til, at det i dette tilfælde nok vil tage for lang tid at føre en dialog over skrift. Derfor vil jeg gerne bede dig om at komme ind på TeamSpeak-serveren en gang i morgen (28-06) i mellem 09:00 og 12:00. Hvis du ikke kan der, finder vi bare et andet mere passende tidspunkt. 

Jeg sidder på bootcamp med mit cs hold atm så hvis det ville kunne lade sig gøre at flytte det til ca 15:30 kunne det være lidt bedre <3

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.