Hop til indhold
Stavox

[Solved] MrFunBS


Frederik Hansen

Recommended Posts

MrFunBS.

MrFunBS gør ikke sit job han healer ikke og han siger at han ikke sagde vi skulle hoppe ned af et rør men det gjorde han så min ven (ItzSlothyYT) tog over 50HP i skade og han gider ikke og heale ham, derefter skriger mrfunbs ham i hovedet og så fordi ItzSlothyYT har ADHD og Autisme bliver han sindssyg og flækker alle i spawn (det er der en god grund til når har autisme) så den her Report er på MrFunBS For at ikke gøre sit arbejde

 

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

Tak for at give din mening til kende. Vi forsøger hele tiden at forbedre vores arbejde.

For at få mest ud af din klage, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.


Staff-klage håndteres af DetBareMads

Link til kommentar
Del på andre sites

Så du klager over at en staff ikke gav din ven fuld liv efter han bad ham hoppe igennem et rør hvor han mistede liv?

Har du eller din ven nogen idé om hvorfor han blev bedt om at hoppe igennem et rør? Vi mangler noget kontekst.

Havde I kaldt på staff? Kom han hen til jer og bad jer gøre det pga. et eller andet?

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej grunden til at jeg ikke giver din ven liv, er fordi hans base er fail som jeg har vist for ham. Han vælger så at hoppe ned efter jeg har testet at hans base er fail. Det er ligesom at tage falldamage, det får du heller ikke fuldt liv af.

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.