Hop til indhold
Stavox

[Accepteret] Unban request - Negeren


Negeren

Recommended Posts

SteamID: STEAM_0:1:37720710

Hvorfor skal du unbannes: Jeg blev bannet fordi jeg dræbte en, og skød en på en anden. Det var første dag jeg var inde på serveren og havde bare skimmet reglerne igennem. Jeg troede godt jeg måtte skyde andre fordi jeg selv blev dræbt af en random uden grund. Jeg har nogle venner som spiller på serveren meget, og som kan hjælpe mig til at opføre mig ordentligt. De vil hjælpe mig til at vide hvad jeg må, og hvad jeg ikke må. Jeg har tænkt mig at læse reglerne godt og grundigt igennem, og tænke mere på RP end hvad jeg gjorde. Jeg er sur og ked over mine handlinger, og håber jeg kan få unban eller en nedsætning af tid. Jeg syntes et permban var en smule i overkanten. Håber vi finder ud af noget.

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

BANDETALJER - STEAM_0:1:37720710

Grund: Forsøg på massrdm

Navn: Negeren

AdminID: STEAM_0:1:26921587 - Teta [admin] - Profil

Unban: Aldrig (Permban)

Banned: 18-06-17 22:00


Dette er et automatisk svar. Din anmodning vil blive besvaret snarest muligt.

Kontrol af dit ban vil blive ført af: Greenberg

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej Negeren,

 

Jeg snakkede med din ven tidligere på aftenen, og han gjorde også, ligesom du nu gør, klart for os at du gerne vil komme igen, og vise at du vil spille som en seriøs spiller.

Lad ikke dine tidligere handlinger til kende igen på vores servere igen,

jeg unbanner dig nu, og forventer så at se en glad, motiveret spiller online snarest ;-)

 

-Teta

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.