Hop til indhold
Stavox

[Solved] Kender han ik reglerne? - Højz


Pebernød

Recommended Posts

Det starter med at Højz hopper ind i min bil og kører væk uden at skrive carjack.. Så caller jeg admin og så kommer højz og tager mig over til min bil. Bilen er usynlig for mig åbenbart så han hopper ind og skriver carjack.. Så pm'er han mig 20k og som jeg vist nok har læst er det højest 10k.

 

Beviser..

03.47 | Højz: Carjack
PM fra Højz: 20k
(OOC) Str0nkTV - Køber Skins 60-65: lil fag boi
(OOC) Rizee: :D
PM til Højz: Godt lavet :)
 

20170626035058_1.jpg

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

Tak for at give din mening til kende. Vi forsøger hele tiden at forbedre vores arbejde.

For at få mest ud af din klage, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.


Staff-klage håndteres af Willy

Link til kommentar
Del på andre sites

Det var rigtigt sent på natten og vi alle sammen lavede stort set kun fjollerie og så tog jeg bilen fordi den ikke var låst kørte ja et stykke uden at skrive carjack fordi jeg så at du så mig så tænkte jeg at jeg bare lige kørte et par meter hvor du så kalder på mig (case) og spørg hvad der skete med din bil efter jeg har svaret dig, trækker jeg dig hen til din bil og viser den er der Så skriver jeg Carjack og kører rundt om spawn (Jeg kører ikke mer end 3-5 min) så bagefter kører jeg den ned til P-Kælderen og skriver en pm til ham om at den var der nede.

 

+Jeg troede også at han var med på den siden han skrev "PM til Højz: Godt lavet :)" og så ville jeg være sød og skrive hvor den var :)

 

Men jeg undskylder Meget fordi jeg drillede lidt, men troede også selv det var okay fordi det alligevel var så sent, og de fleste bare Fjollede rundt.

Og du skrev ikke noget selv til mig at det ikke var sjovt så jeg vidste ikke helt 100% om du var med på den eller ej Det var også derfor jeg afleverede den i P-Kælderen :)

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej @Vocas,

 

Jeg har snakket med Højz, og jeg får fornemmelsen af, at det var en uskyldig prank/joke der blev misforstået. Det var sent, og Højz fik (ifølge ham) ingen besked fra dig om, at du ikke var med på den.

 

Hvis du har mere at tilføje, må du gerne skrive det her, eller via PM til mig.

Vi har snakket over TS.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.