Hop til indhold
Stavox

[Accepteret] Holzt nos abuse undskyld


Recommended Posts

SteamID: STEAM_0:0:156285675

Hvorfor skal du unbannes: Fordi jeg syndtes virkelig serveren er en succes og at jeg er god til reglerne der kom lige et smut ved tidspunktet hvor jeg legede lidt rundt med nos jeg er virkelig ked af det der var kun 1 person der døde jeg håber i værdifald at jeg får mindre straf fordi jeg indrømte det med det samme det bestemmer i self selv men kunne være fedt med en chance til da jeg virkelig godt kan lide adminsne og generalt bare serveren Håber i ville tage jer tid til at læse min ansøgning da jeg virkelig gerne vil unbannes jeg syndtes self at min vær fair men håber også jeg kan få unban/Mindre straf mange tak :)

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

BANDETALJER - STEAM_0:0:156285675

Grund: NOS Abuse

Navn: HoLzt

AdminID: STEAM_0:0:83272642 - Højz [moderator] - Profil

Unban: 30-06-17 19:27

Banned: 23-06-17 19:27


Dette er et automatisk svar. Din anmodning vil blive besvaret snarest muligt.

Kontrol af dit ban vil blive ført af: Greenberg

Link til kommentar
Del på andre sites

1 minut siden, HoLzt skrev:

SteamID: STEAM_0:0:156285675

Hvorfor skal du unbannes: Fordi jeg syndtes virkelig serveren er en succes og at jeg er god til reglerne der kom lige et smut ved tidspunktet hvor jeg legede lidt rundt med nos jeg er virkelig ked af det der var kun 1 person der døde jeg håber i værdifald at jeg får mindre straf fordi jeg indrømte det med det samme det bestemmer i self selv men kunne være fedt med en chance til da jeg virkelig godt kan lide adminsne og generalt bare serveren Håber i ville tage jer tid til at læse min ansøgning da jeg virkelig gerne vil unbannes jeg syndtes self at min vær fair men håber også jeg kan få unban/Mindre straf mange tak :)

Har du mulighed for at snakke nu?

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.