Hop til indhold
Stavox

[Accepteret] Unban Request - Peter Petersen (Neffie)


nEZyyy

Recommended Posts

SteamID: STEAM_0:1:53651497

Hvorfor skal du unbannes: Først vil jeg gerne begrunde mit ban.

Jeg er blevet banned for at lyve overfor admin samt proppush. Grunden til dette var, at jeg stod overfor en der var jailed. Vi jokede lidt frem og tilbage for at få hans jail tid til at gå lidt hurtigere, som mennesker nu gør en gang imellem. Tiden gik og han spurgte for sjov, om jeg kunne presse et kølesklab ind til ham. Vi vidste godt det ikke ville kunne lade sig gøre pga. burets tætte form, men for sjovs skyld tog jeg køleskabet og pressede det imod buret. Denne handling kan selvfølgelig godt ses som en form af FailRP, men det var hamløs sjov som ikke ødelagde RP for nogen andre spillere, og hvis det havde generet nogen, havde jeg selvfølgelig stoppet. Her står jeg så og presser køleskabet mod buret. Jeg stod tæt på proppen og proppen var tæt på buret, så der var intet luftrum imellem buret, køleskabet og jeg. Det er så oftest sker når man presser en prop mod en en flade er, at proppen flipper ud, hvilket kommer til at have fysisk effekt på proppens kontrollør. Sagt lige ud, jeg røg op i luften pga. proppen. Det er ikke meningen det skulle ske. Lige med det samme derefter bliver jeg hevet op af en admin. Han spørger hvorfor jeg proppusher, hvorefter jeg forklarer den fulde historie. Han siger derefter jeg lyver, og jeg proppushede med vilje, og bliver banned. Jeg fik ikke et andet ord indført.

 

Det er historien, men jeg er ikke ude efter at pege fingre. Det jeg havde gjort oprindeligt med køleskabet, var ren sjov, men hvis det er et stort problem, er jeg selvfølgelig klar til at stoppe med det samme. Det jeg ville forklare med historien ovenover, var mit synspunkt fra sagen, og at jeg ikke løg overfor nogen, og det ikke var min intention at proppush. Jeg elsker Stavox og havde spillet der længe, og det ville være trist at denne miskommunikation skulle ødelægge fremtidig sjov. 

 

Mvh

Adam (Neffie)

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

BANDETALJER - STEAM_0:1:53651497

Grund: troll-no unban-troll i case

Navn: Venlig Peter

AdminID: STEAM_0:0:54322411 - Nurzhan [user]

Unban: Aldrig (Permban)

Banned: 28-04-17 22:18


Dette er et automatisk svar. Din anmodning vil blive besvaret snarest muligt.

Kontrol af dit ban vil blive ført af: Greenberg

Link til kommentar
Del på andre sites

4 hours ago, Mikk said:

Du siger at det er for sjov at du proppusher jeg kan ikke se det sjove i det.

Giv mig en bedre grund til du skulle ind igen 

Det jeg skrev var, at den uintentionelt proppushede mig, ved at luftrummet var småt. Jeg proppushede ikke med vilje. Proppen flippede ud.

Link til kommentar
Del på andre sites

4 minutes ago, Mikk said:

Okay så du proppusher for sjov med det er ikke med vilje det giver ikke helt mening..

Jeg tog en prop og skubbede den mod et bur. Jeg tog en prop og skubbede den mod en anden prop. Jeg blev banned for at proppush mig selv op i luften, hvilket ikke var intentionelt.

 

Jeg savner bare at spille som buschauffør inde på serveren og gøre folk glade. Jeg har prøvet udlandske og danske servere, men ingen af dem har den samme følelse som Stavox.

Link til kommentar
Del på andre sites

I realiteten er der proppush om det er dig selv eller en anden er det stadigvæk at proppush.

Jeg kommer på vores TS her senere i aften så vi tager en snakke om det hvis du ikke kan nå det i dag er jeg der også i morgen.

 

ip til ts 

stavox.com

Link til kommentar
Del på andre sites

1 hour ago, Mikk said:

I realiteten er der proppush om det er dig selv eller en anden er det stadigvæk at proppush.

Jeg kommer på vores TS her senere i aften så vi tager en snakke om det hvis du ikke kan nå det i dag er jeg der også i morgen.

 

ip til ts 

stavox.com

Hvad tid skal jeg være der?

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.