Hop til indhold
Stavox

[Solved] Staffklage - PerkZ


mix :))))

Recommended Posts

Dit ingame navn: Legendemix

Staff ingame navn: Perkz

Dit SteamID: STEAM_0:0:61327513

Staff SteamID: STEAM_0:0:77080127

Forklar situationen: Min ven og jeg kører ude omkring græsarealet, som politibetjente. PerkZ er også betjent, og vælger at stoppe os. Han mener vi kører dårligt, og giver os en bøde. PerkZ mener at vi ud over græsset, dog er det min opfattelse at vi måske snittet græsset, men ikke mere. Vi kørte også kun 35km/t med cruisepilot. Jeg vælger IKKE at betale bøden, da jeg ikke føler den retfærdig. PerkZ vælger så i stedet for at kører den videre i roleplay, direkte at jobbanne mig. Jeg føler dette er forkert, fordi at det startede i roleplay, men fordi det ikke går efter PerkZ hoved vælger at han at jobbanne, istedet for at tage den videre til indsatslederen, der er vel i sådanne situationer at man han skal tage en beslutning. Ikke nok med det, så synes jeg det er lamt at fordi vi snitter græsset skal jobbannes, når 70% af alle betjente kører mildest talt ringe. Jeg føler at det er misbrug af sine adminkræfter, fordi han blander dem ind i rp, da der tydeligt var andre måde at løse problemet på.

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

Tak for at give din mening til kende. Vi forsøger hele tiden at forbedre vores arbejde.

For at få mest ud af din klage, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.


Staff-klage håndteres af DetBareMads

Link til kommentar
Del på andre sites

Da jeg sætter efter jer for at køre ud på græsset vælger i ikke at stoppe derfor giver jeg jer en bøde. Da han ikke vælger at betale bøden for dårlig kørsel (Som du også ville have fået i virkeligheden) er det brud på reglerne (som går under admin) så om jeg vælger at gå til indsatslederen eller (hvis jeg ikke var staff) call admin er jo sådan set mit ejet valg så jeg kan ikke se at jeg har gjort noget forkert I den situation. Kan godt se at det lidt ødelægger RP men da det er brud på reglerne går det under admin som sagt.

 

-Perkz

Link til kommentar
Del på andre sites

Ud fra det vil jeg så tage min beslutning.

 

Jeg kan godt følge dine frustrationer, da det måske godt kunne være gjort anderledes, som du også selv beskriver. Jeg vil i dette tilfælde have taget fat i insatslederen, som vi endelig normalt gør, eller i hvert fald mange gør. Perkz vælger så at tage den admin relateret, hvilket ikke er forkert gjort, men måske lidt overdrevet i sådan en lille situation, som måske godt kunne være taget på en anden måde. Jeg vil dog ikke antage dette som admin abuse, men mere en fejlvurdering af sagen, da den helt klart skulle have været taget med insatslederen istedet. Men lad os antage at du havde kørt af lort til flere gange, og politiet hele tiden skulle have fat i dig, ville jeg også have taget fat i dig, og så vil sagen have været en hel anden. Dog følger jeg dig fuldt ud i denne sag, og Perkz har "overreageret" en smule.

 

Dog gider jeg ikke gøre mere ud af dette. Perkz har i dette tilfælde måske reageret lidt for hurtigt, og skulle i stedet tage den videre til insatslederen, som så kunne tage en beslutning. Dette kan ske, og desværre gik det ud over dig. Dog vil jeg ikke ligefrem give Perkz den største skideballe i verden, eller på anden måde hakke ned på ham, da han endelig bare har vurderet situationen forkert, og taget beslutningen ud fra det.

 

Hvis nogen af jer har flere kommentar, eller anden information som jeg burde have, så skriv til mig i en PM her på forum.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.