Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Staff Ansøgning - Benny Henriksen


Benny

Recommended Posts

----------------------------

Ingame navn: Benny Henriksen
SteamID:  STEAM_0:0:81491040
IRL fornavn: Sebastian
Alder: 14 år

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?: Ja, jeg har tidligere været admin på 2 andre Garry's Mod servere og har gennem tiden haft mange mange minecraft servere og været administrator på en del.

 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?: Stavox er et meget velfungerende community med gode spillere og et godt og solidt staff team som jeg meget gerne vil være en del af.

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?: Som sagt har jeg gennem tiden været administrator på andre Garry's Mod servere, så jeg har kendskab til div. kommandoer i ULX.

 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?: Ja, jeg syntes helt bestemt at jeg kan formulere mig så andre er med på hvad jeg mener.

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?:

 Efter sommerferie:

                                    Mandag: 15:15 - 21:30

                                    Tirsdag: 15:15 - 21:30

                                    Onsdag: 15:15 - 21:30

                                    Torsdag: 14:15 - 21:30

                                    Fredag: 13:15 - 23:00 (eller til sent på natten)

                                    -----------------------------------

                                    Lørdag: 9:00 - 23:00 (eller til sent på natten)

                                    Søndag: 9:00 - 23:00 (eller til sent på natten)

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?:

 Jeg syntes ikke at der er mere relevant information i har brug for at vide om mig

----------------------------

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.