Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Emil215p staff ansøgning


Emil215p

Recommended Posts

Ingame navn: Emil215p


SteamID: STEAM_0:1:97584085


IRL fornavn: Emil


Alder: 14

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?: Ja jeg har været admin på flere servere ikke på gmod servere men på fx minecraft da jeg var 11 ellers har det været noget tid siden jeg har prøvet at være en admin/mod

 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?: fordi at jeg vil prioritere cases jeg vil altid tage al den tid der skal bruges til en case og at jeg kan holde hovedet koldt altid selv hvis jeg bliver svinet til

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?: nej, men jeg kan hurtigt lære sådan nogle ting da jeg lære rimeligt hurtigt

 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?: ja jeg er rimelig god til at formulere mig både mundtligt og skriftligt dog kan jeg nogle gange lave stavefejl skriftligt

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?: jeg kan være på alle dage fra cirka 15 til 20 undtagen mandag og torsdag da jeg skal noget der jeg kan komme på de fleste weekender med mindre jeg skal noget

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?: ja jeg hved godt jeg har haft mange admin straffe her for tiden men jeg vil begynde at følge reglerne meget bedre fra nu af om jeg bliver admin eller ej.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.