Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Staff-ansøgning - TheBadCop


TheBadCop

Recommended Posts

Ingame navn: TheBadCop

SteamID: STEAM_0:0:59644304

IRL fornavn: Mads

Alder:  13 år :excited:

Info om mig: 

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?: 

  • Minecraft, Admin - i et halvt år, Breaking Craft.
  • Minecraft, Op - 1 år, Breaking Craft.
  • Garry's mod, Moderator/Trail-moderator - 3 Måneder - Vodka Vikings.
  • Garry's mod, Admin - 2 Måneder. - Vodka Vikings.
  • Garry's mod, Superadmin 1 Måned. - Vodka Vikings.

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet?

  • Jeg vil være med til at gøre spiloplevelsen bedre for spillere inde på Stavox.
  • Jeg vil gerne være trail-mod/trail-admin eller mod/admin igen da jeg syntes det var fedt fordi jeg følte jeg kunne hjælper spillere og gøre deres dag bedre.
  • Jeg er god til at håndtere cases da jeg har prøvet det før, da jeg var mod/admin på den anden server syntes folk jeg var god til at løse sager og nogle gange endte med en case på 1 time og der er det vigtigt at jeg holder hovedet koldt og det gjorde jeg så.

Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?:

  • Jeg forholder mig meget positiv ligemeget om en anden staff har en "Lorte" dag.
  • Folk syntes jeg er god at snakke med (De fleste da)
  • Jeg har erfaringer med administrativt arbejde på spilcommunity servere i nogle år nu.
  • Jeg kan holde hovedet koldt i presset situationer og er en god leder fordi jeg er god til at sige tingene frem ad og holde styr på ting.
  • Jeg kan sætte mig i folks sted 
  • Jeg tænker mig godt om før jeg giver en "dom"

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?:

  • Jeg har været mod/admin/superadmin i halvt  år på en server der hed "Vodka Vikings" så jeg har styr på det, jeg kunne flere kommandoer end de fleste andre staffs på serveren.

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt?

  • Skriftligt: Jeg formulere mig med mere "Seriøse" og fine ord skriftligt.
  • Mundtligt: Jeg snakker lidt hurtigt en gang imellem, men jeg formulere mig for det meste så folk kan forstå mig.

Bruger du ofte din mic?:

  • JA, da jeg snakker meget og kommunikere meget

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?:

  • I hverdagene fra  kl. ca. 15:00-20:00/21:00 
  • I Weekenden  ca. 10:00 - 23:00+ (Ikke hele tiden, men der er der mulighed for at jeg kommer online)
  • I disse tidsrum har jeg mulighed for at være online ved mindre jeg skal noget som f.eks. ud og spise eller på arbejde.

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?

  • Vedr. straffehistorik og mine jail tider: Jeg vidste godt at jeg gjorde noget forkert... dumt af mig:speechless
  • Vedr. den anden server jeg var staff på, det startede med jeg blev mod fordi ejerne ikke helt var sikker på mig og fordi det var første gang jeg var staff på en gmod server, jeg lavede noget jeg ikke skulle (fordi jeg var ny) så jeg blev degraderet til trail-moderator, men efter det blev jeg bedre og bedre, folk var glade for at jeg var der også fik jeg admin. Folk var stadig glade for jeg var der og tog hånd om dem, men efter 2 måneder som admin fik jeg endelig superadmin fordi jeg var så god også lukkede servern efter et måned.....

 

 

 

Mvh. TheBadCop

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.