Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Ansøgning, som straff - Else


Else

Recommended Posts

Ingame navn: Else 

SteamID: STEAM_0:1:190898920

IRL fornavn: Silas 

Alder: 15 ( fødselsdag d. 13/02/02 :-D )

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?: Nej, men håber at jeg kan få noget erfaring som straff. 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?: fordi jeg er en venlig og rar person at være sammen med og fordi jeg kan respektere folk selv om de sviner mig til i admincase.

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?: nej, da jeg ikke har kendskab til straff.   Men er meget lærenem angående ting jeg kan gøre som straff.  

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?: ja, det synes jeg selv og har også fået det af vide af andre personer. 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?: har mulighed for at komme på fra kl 15 ca. og til og med kl 22 ca. og i weekenderne har jeg mulighede for at komme på om morgen og til og med aften, hvis jeg ikke videre har nogle planer. 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?: er fra sjælland og der er jeg født og opvokset ellers krydser jeg fingre på at i ville have mig med i jeres straff-team.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.