Hop til indhold
Stavox

Ansøning til ganget - JordBærHjelm


KennyBou

Recommended Posts

Davs jeg er her i dag for at ligge en ligge ansøning til jeres gang.

 

IGN Navn: 

JordBærHjelm

 

Alder: 

16 År.

 

Antal timer på stavox: 

1028 Timer

 

Snakker du med folk fra ganget?: 

Nej det gør ud over jeg nogen gange kan sige hej, eller noget andet i den still. Jeg vil være mere end velkommen til at snakke, og møde de nye mennesker i ganget.

 

Er du aktiv bruger af TS3?: 

Jeg vil selv sige jeg er aktiv på ts 3, jeg bruger det bare ikke lige fortiden da jeg ikke har nogen som sidder der på, men ellers kan jeg godt finde på at joine en lobby en gang i mellem, og så snakke med de mennesker der, så jeg vil sige at jeg er meget arktiv når vi snakker om ts 3.

 

Hvorfor du ansøger: 

Det vil jeg af den grund til at jeg er begyndte at RP rigtig meget lige for tiden, og til det finder jeg det ikke shovt hvis man ikke har et gang som vil det, og jo der er mange gangs som også er arktive og som kan det samme som jeres, men hvad der er andleres her er at man kan sige jeg får mig en ny forståelse af de her mennesker. Og den vej igennem kan jeg komme til at møde de mennesker som er med i ganget, og så vil jeg også gjerne ansøge af det med at jeg vil vide noget mere om de her mennesker i ganget.

 

Relevant info (For udenved)

Jeg spiller rigtig meget inde på evo, fordi jeg synes det er en nem og lette ting at komme til, og så også at jeg kender de flerest af steder der på. MEN hvis nu der er mange rock mennesker kan jeg joine der, da jeg heller ikke har noget i mod det, fordi det kunne være fed at joinne på begge sider af det.

 

Håber i vil se min ansøning igennem, og få et svar.

 

- JordBærHjelm

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.