Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Staff ansøgning -NielsChristian


GNC♣

Recommended Posts

Ingame navn:  NielsChristian

 

SteamID:  STEAM_0:0:31936432

 

IRL fornavn: Niels-Christian

 

Alder:  14 år 5/3/03

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?: 

Har selv haft et par minecrafts servere, lukkede dem pga mangel på spillere og lysten.

 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?:

Vil gerne være en del af en server igen. Jeg er mere kvalificeret end andre ansøgere fordi at jeg kender til at være staff på diverse servere, og at jeg har masser af tid til at spille computer i. :D Plus jeg kender næsten alle regler og straffe og jeg blev ikke irriteret eller siger noget igen vis der er nogen der sviner mig til.

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?:

Nej men er meget lærenem, især inde for computere osv. De eneste kommandoer jeg kan er !cb.

 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?:

Jeg er synes selv jeg er god til begge ting, og jeg har en god mic (Blue Snowball)  men jeg fortrækker at bruge min mic.

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?: Jeg er hjemme fra skole 15:25 ca. i weekenderne har jeg masser af tid til at spille.

Mandag 15:25 - 21:30

Tirsdag 15:25 - 21:30

Ondag 15:25 - 21:00

Torsdag 15:25 -21:30

Fredag 15:25 - Sent (over 00:00)

Lørdag 11:00 -  Sent (over 00:00)

Søndag 12:00 - 21:00

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?:

Nej ikke rigtigt.

 

Håber i vil læse ansøgningen

 

 

 

  

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.