Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Staff Ansøgning Af Hjalte slot


Beetle

Recommended Posts

Ingame navn: Hjalte slot.

 

SteamID: STEAM_0:1:179702822

 

IRL fornavn: Hjalte Slot Knudsen

.

Alder: Jeg er 14 år gammel bliver snart 15.

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?: Jeps jeg har tidligere erfaring med adminstrativejobs i et spilcommunity på "En masse Garrys`Mod servere og to CS:GO servere".

Og derfra har jeg lært hvordan man skal håndtere og klare cases når der kommer en og kan Alle ULX Comands man bruger dagligt kan Fx. lige nævne 10 ULX Comands: 1:ULX ban 2:ULX bring 3:ULX goto 4:ULX banid 5:ULX kick 6:ULX return 7:ULX gag 8:ULX strip 9:ULX jail 10:ULX jailtp.Og kender selvfølgelig også jeres ULX Comands: "!Scene !visdeath" OSV. alle dem i har som jeg bare ikke kan huske men kan lære igen på 0.5.

 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?: Hvorfor jeg skal være en del af jeres Staff Team fordi at jeg altid har et smil på læben og altid er klar på nye og sjove udfordringer og kan holde hovedet koldt så jeg kan klare presset eller svære situationer.Og så brænder jeg virkelig for at hjælpe folk der har et problem og så hjælpe dem så de kan komme videre med deres Rp og så de kan forsætte med tiden på den dejlige server og have det sjovt i stedet for at have det dårligt,brænder virkelig også for at svare på folk spørgsmål så de også kan komme videre og nyde den dejlige oplevelse af at spille på serveren og blive ved med at have det sjovt.Hvorfor er du mere kvalificeret end de andre ansøger: Det er jeg fordi at jeg kan holde hovedet koldt som sagt i svære eller presset situationer som andre måske ikke kan klare det,og så er jeg også et geni til ULX/ULX Comands som andre Fx. har svært ved og så er jeg også bare en ung dreng på 14 år der altid har et smil på læben og klar på noget nyt og sjovt hele tiden.

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?: Jeps jeg har Mega meget kendskab til ULX og masser af erfaring og kan næsten alle ULX Comands og kender også alle dem man bruger dagligt "Hvis i vil se kan i gå op i ansøgningen og finde min 10 ULX Comands hvis i vil" og så har jeg også arbejdet med ULX/ULX Comands i Lang Lang Tid og jeg vil forsætte med det ind til jeg ikke gider mere men jeg vil Rigtig gerne forsætte med det.Jeg har også haft min egen server så jeg har Codet selv OSV. og derfra har jeg lært mange flere ULX Comands som jeg kan bruge hvis jeg bliver en del af jeres Staff Team og hvis det selvfølgelig bliver nødvendigt så "JA" jeg har masser af kendskab og erfaring med ULX/ULX Comands.

 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?: Ja jeg synes selv at jeg er god til at formulere mit skriftligt og mundligt jeg skriver hver dag på "Tastatur" så Ja jeg er Mega god til at formulere mig mundtligt og skriftligt.Ja jeg bruger min Mic hele tiden og når det er nødvendigt til at bruge den og er sød når jeg snakker med folk og ikke sur eller stresset det holder jeg for mig selv og ikke gør andre kede af det.

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?: Mandag: (14:15-21:30) Tirsdag: (15:15-21:30) Onsdag: (15:15-21:30) Torsdag: (15:15-21:30) Fredag: (15:00-Resten af dagen) Lørdag: (Hele dagen) Søndag: (Heledagen-21:30). Og jeg har mulighed for at være på i weekenden og i hele dage og i ferier OSV.

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?: Nej ikke lige hvad jeg kan komme i tanke om vi ses In-Game.

 

Det var min ansøgning håber i kunne lide den og i nød det minutter i læste den eller brugte tid på den vi ses In-Game //Hjalte slot                 <3 Stavox <3

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.