Hop til indhold
Stavox

[Accepteret] Unban


Recommended Posts

SteamID: STEAM_0:1:105759069

Hvorfor skal du unbannes?:

Grunden til at jeg vil gerne, have Unban er fordi jeg synes Jeres server er mega fed. og sjov,  og meget godt sat op. og Bygget.!

Hvorfor fik du ban fra Stavox?. Det hele started med at  Jeg så en tyv i pd. Og så sagde jeg at, du er anholdt for at prøve at Raid.

og så putted jeg, ham i fængsel. og så Tilkaldt han admin. Og så siger han til Admin at jeg Fail RP. Og jeg sagde bare at han var anholdt 

for at prøve at pd raid. og så Telpoterer han mig og så snakker vi og så siger admin Er det rigtig at du har puttet en i Fængsel. uden grund 

og så siger jeg at Jeg putted ham i fængsel begrund af at Han prøvede at pd raid. og så siger admin, at Jeg lyver. og han har ingen gang snakked med ham.

og så siger han at jeg får ban i 3 dage. for at lyve. og så bag efter. Kalder jeg på en ny admin og så skriver jeg grund, til at jeg kalder admin så skriver jeg

Mærkelig admin?. Og jeg ved godt at det var dumt, så det må i meget Undskylde. Jeg skal nok lad være med det næste gang. og så får Jeg ban permanent. Uden nogen grund? 

Det er bare lidt træls at blive beskylded og banned for sådan en God og sjov server.

 

Det var min historie om denne gang jeg blived Permanent på Stavox. + håber i tager god mod min ansøgning. 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

BANDETALJER - STEAM_0:1:105759069

Grund: lyver for staff + Fail RP + midt i admin case kalder han på ny admin med grund 'En admin er mærkelig?'

Navn: AxqePvP xD [Dansker]

AdminID: STEAM_0:0:42928068 - Goldenown [admin] - Profil

Unban: Aldrig (Permban)

Banned: 26-05-17 11:27


Dette er et automatisk svar. Din anmodning vil blive besvaret snarest muligt.

Kontrol af dit ban vil blive ført af: Greenberg

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.