Hop til indhold
Stavox

[Accepteret] Staff Ansøgning - Johnny den lede


Johnny den lede

Recommended Posts

Ingame navn: Johnny den lede

 

SteamID: STEAM_0:1:51579903

 

IRL fornavn: Mads

 

Alder: 14 År

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?:

Jeg har en del erfaring fra tideligere communities, dog mest Minecraft servere hvor jeg har været admin på nogle af Danmarks største servere. Jeg har dog ikke erfaring på gmod servere, men jeg er altid klar på en udfordring. 

 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?:

Jeg mener selv jeg har hvad jeg skal til for at blive admin, da jeg har erfaring fra diverse minecraft servere. Det kan nok ikke helt sammenlignes, men jeg har dog lært at man skal holde hovedet koldt i nogle situationer, og at alle personer ikke behandler en retfærdigt. 

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?:

Nej som sagt har jeg ikke prøvet at være admin eller mod før på en gmod server. Jeg har dog siddet og læst lidt op på det, og er ved at forstå det, men ellers er jeg sikker på at jeg hurtigt kan lære det.

 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?:

Jeg formulere mig godt mundtligt som skriftligt både dansk og engelsk. Jeg bruger miccen meget, hvis jeg bliver usikker på noget kan jeg godt begynde at bytte lidt rundt på ordene, men det er mest i virkeligheden.

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?:

Som udgangspunkt kan jeg være på, på følgende tidspunkter:

Mandag: 15:45 - 21:30

Tirsdag: 15:45 - 16:30  --> 19:30 - 21:30 

Onsdag: 19:00 - 21:30

Torsdag: 15:45 - 16:30 --> 19:30 - 21:30 

Fredag: 17:30 - Hvornår jeg vælger at gå i seng typisk 00:00 - 02:00

Lørdag: Cirka 6-8 timer

Søndag: Cirka 6-8 timer 

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?:
Ikke rigtigt jeg føler jeg har fået sagt alt hvad jeg ville, hvis i har nogle spørgsmål er i velkommen til at spørge, så skal jeg nok få svaret hurtigt muligt.

-Mads

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.