Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Staff-ansøgning by. Bob Mortensen


Bob Mortensen

Recommended Posts

Ingame navn:

Bob Mortensen

 

SteamID:

 STEAM_0:1:85960437

 

IRL fornavn: Magnus

12 14/1/05

Alder:

12 (virker mere moden)

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?:

Ja jeg har før været staff i flere minecraft servere hvor jeg var admin i et par måneder men sprang fra fordi jeg der ikke havde tid og var begyndt at være aktiv og gå meget til sport. Jeg har før hjulpet nogle af mine venner med en server de ville starte, men da de var ved at starte den fuckede det hele op. Jeg har også hjulpet som admin på en Whitelistet Five5 RP server i GTA5 med lidt fordi der manglede admins der. 

Jeg har også lært lidt fra Mikkelzj i staff jobbet.

 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?: 

Jeg er en venlig gut der er god til at holde hovedet koldt, og i at jeg har læst reglerne mange gange så kan jeg de fleste i hovedet. Jeg er god til at håndtere konflikter og jeg kan tåle at blive svinet til i de største grade. Jeg har masser af fritid,

og bruger næsten alt min tid i gmod ind på Stavox serverene, faktisk har jeg spillet på Stavox i 528timer. jeg vil næsten altid være klar som admin på Stavox hvis der er case. Jeg vil altid prøve at forholde mig rolig, men ingen kan jo være perfekte.

 

Jeg vil prøve at forholde alle situationer rolige, og jeg vil helst ikke hæve stemmen, men hvis det er nødvendigt at hæve stemmen så er det også fint, jeg er lige retfærdig selvom det er mine venner eller ej. Jeg er klar til at tage cases det meste af tiden.

Jeg vil altid høre fra begge sider af sagerne og færdiggøre cases redfærdigt, som staff vil jeg gerne være til tjeneste de meste af tiden.

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?:

Jeg kender omkrig 50% af alle ULX  commands.

Har selvfølgelig de vigtigste i hovedet. 

Jeg har også kendskab til de fleste af jeres custom commands, så det bliver ikke det største problem.

Jeg har også haft en lille server for sjov så der har jeg også lidt viden fra.

 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?:

Ja jeg syntes selv jeg er god til at formulere, både skriftligt og mundtligt, jeg er god til at håndtere konflikter på den mest sofistikeret måde.

Men ja når det går lidt hurtigt med at skrive så sniger der ser lige en stave fejl ind.

Der er altid det tidspunkt hvor der er et ord man ikke kan huske men så er det godt der er google.

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?:

Mandag 14-21/22

Tirsdag Skal desvære til sport hele dagen så har ikke mulighed for at komme på.

Onsdag 12-21/22

Torsdag Skal desvære også til sport hele dagen så har heller ikke mulighed for at komme på.

Fredag  13- (den tid jeg går i seng, det er forskelligt)

Lørdag Fra jeg står op - til jeg skal i seng

Søndag Fra jeg står op - 21/22

I ferien skal jeg på ferie i 16-18 dage

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?:

Jeg kan håndtere alle form for grimt sprog på mig, jeg kan godt vende ryggen til dem og hvis der er klager på folk kan jeg gerne sætte 15 min. af til at holde øje med folk.

 

Mange tusind tak for at læse min ansøgning, hvis i har spørgesmål skriver i bare. 

Med venlig hilsen Bob

(Magnus)

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.