Hop til indhold
Stavox

[Afslået] -Staff ansøgning- Guzern


Guzern

Recommended Posts

Ingame navn: Guzern

 

 SteamID: STEAM_0:1:83982133

 

 IRL fornavn: Gustav

 

 Alder: 14

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?:

 Ja, Har tideligere været staff på Stavox, dog en uheldig episode fandt sted og jeg blev frataget min rank igen. Har været head admin på to Unturned servers og har selv haft en Minecraft server, desværrer, blev alle de 3 servers nød til at lukke pga inaktiv ejer og at der ikke var nok penge til at det kunne løbe rundt.

 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?:

Fordi jeg er god til at holde hovedet koldt, jeg oplever så mange gange at Staffs er ligeglade med ens cases og bare smutter igen., Personligt, føler jeg ikke det er fair for spillerne at de skal beandles på den måde, og syntes at dem der gær det skal stoppe med det.

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?:

Ja jeg har erfaring med ULX fra mit tideligere arbejde på Stavox. Kan godt finde rundt i logsne, diverse commands men skal dog lige have forfrisket mine Keybinds osv.

 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?:

Jeg føler selv jeg snakker godt mundligt og skrifligt. Jeg bruger mic men har dog nogle undtagelser. 1 Er jeg syg og ikke kan snakke lader jeg være med at tage cases, ingen grund til de skal møde en syg staff og ikke kan forstå hvad han siger til dem. 2. Hvis jeg er til LAN party vil jeg nok ikke tage cases eller bruge mic, men vil dog gerne stadig kommunikere med folk fra Stavox community gennem forum og ingame.

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?:

Mandag kan jeg være online fra 13:30 til 21:30 Tirsdag,  Onsdag og torsdag kan jeg være på fra 15:00 til klokken 21:30. Fredag fra klokken 13:30 til 1:45 og Lørdag fra jeg står op til 1:30. Søndag fra jeg står op til klokken 21:30

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?:

Jeg er en glad, kageglad dreng fra 7ne klasse Nordjylland, jeg har lært af mine fejl på den måned der er gået, Savner virkelig selvskabet i Staff teamet og at møde så mange forskellige spillere hver dag, Da jeg blev demoted gik det op for mig hvor mange der enlig savnede at jeg var staff. Beklager virkelig for det der er sket før i tiden og håber i vil glemme det hurtigst muligt.

Alt held til andre ansøgere og migselv og de fremtidige medlemmer af Staff teamet. 

 

// Guz

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.