Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Staffansøgning af Sofie


JAKE卡斯帕

Recommended Posts

----------------------------

Ingame navn: Sofie Pedersen


SteamID: STEAM_0:0:89169023


IRL fornavn: Peter


Alder: 13, fylder 14 i oktober :D

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?: Ja jeg har en masse erfaring med en masse forskelige servere :) Jeg har været admin på en masse minecraft servere, og er blevet head-admin i en lille periode, men eftersom jeg ikke havde meget tid til at spille spillet, valgte jeg at blive admin igen, hvor jeg kunne spille igen, men stadig hjælpe alle spilere som var mit formål. Jeg var også medejer på en server der hed: CNC craft, hvor vi faktisk havde en rimelig vellykket server. Lige pt har jeg ikke nogen form for administrerende job.

 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?: Jeg syntes jeg er kvalificeret fordi jeg kan en masse ting, og er ret lærenem hvad angår nye ting. Jeg ved også hvornår man skal bruge OCC eller /Advert Fx: Advert er til hvis man ikke kan finde sin bil og skrive ”/advert Hvem har min bil? :)” og jeg bruger EVT. OCC hvis jeg skal tale med en hvor der ikke er noget RP, i det. Jeg syntes også jeg gør en god indsats på serveren, men i må selvfølgelig gerne have jeres egen mening. Jeg vil også meget gerne hjælpe folk, og derfor vil jeg gøre et godt arbejde, ville jeg tro :)

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?: Den kendskab jeg har til ULX, er ikke særlig stor, men jeg kan da nogle commands Evt. !cb som du bruger til carban, men ellers har jeg set nogle af Marcus's videorer, som giver en ret god fornemelse om hvordan det er at være staf (Godt lavet marcus :D )

 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?: Ja, jeg er god til at formulere mig selv ingame, og bruger altid mic (Min mic er på mit Corsair wireless RGB) Jeg formulere mig altid list forgrundigt når jeg skriver, og jeg kan hurtigt ende ud med at lave en besked på 4 linjer når den fylder 7 ord, Men jeg prøver for det meste når jeg spiller at lade vær med at skrive lange beskeder, for folk hader det? :D

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?: Jeg kan være på dagligt hvis jeg ikke har mange lektier for, og med det mener jeg, at jeg nogle eftermiddage er nød til at sætte mig ned, op lave en hel problemregning, eller nogle andre former for lektier om kan tage lang tid. Mandag: 14:30 - 21:00 Tirsdag: 14:30 - 21:00 Onsdag: 15:00 - 21:00 Torsdag: 15:00 - 21:00 Fredag: 14:30 - 21:00

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?: Jeg har skiftet spillestil, hvis man kan sige det? - Jeg har forsøgt så godt som muligt, ikke at få jails, carbans, og nogle andre former for straffe efter jeg joinede LCN, og det vil jeg sige er gået rimelig godt, men hvis man kigger bag ud i min banhistorik, ser det RIMELIG skidt ud. Jeg har det nogle gange med at blive lidt træt i nogle dage, hvor jeg ikke rigtig snakker med folk, og jeg ved ikke hvorfor det sker for mig / jeg gør det, men efter 1-3 dage er jeg tilbage og sidder og snakker med folk igen :D. Jeg har også et arbejde, og det skal jeg selvfølgelig også have tid til. - TAK FORDI DU LÆSTE MIN STAFF ANSØGNING :D

----------------------------

 

Link til kommentar
Del på andre sites

On ‎18‎-‎06‎-‎2017 at 10:31, P4R4N0RM4L said:

Neutral rep

 

Du har forbedret dig meget over tiden, og er meget flink. 

Dog har du haft mange straffe.

Så derfor vil jeg give dig "neutralt ry".

Tak fordi du sætter pris på jeg har ændret mig :D

//Sofie Pedersen

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.