Hop til indhold
Stavox

[Accepteret] Staff Ansøgning - Bims


Gammel Account (Bims)

Recommended Posts

Ingame navn: 

Bims

 

SteamID: 

STEAM_0:1:149810095

 

IRL fornavn:

Mathias

 

Alder: 

13 (26/7/03)

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?: 

Jo, på en eller anden måde. Altså var engang mod på en server der hed "IndrustrialRP" Eller noget lignende

Jeg nåede dog desværre næsten  ikke at prøve det af da meget kort efter jeg blev staff lukkede den.

 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?:

Grunden til jeg gerne vil være en del af staff-teamet, er at jeg gerne vil hjælpe folk.

Jeg mener selv at jeg har brugt en del tid på inde på serveren og kender godt til reglerne

Nu har jeg lidt over 2000 timer på Garry's mod og omkring 1200 af dem er brugt på Stavox.

Så jeg har rimlig styr på det grund basale i Garry's mod

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?:

Jeg synes for hverdag jeg spiller på Stavox lærer jeg mere til ULX, Jeg kender en smule til ULX i forvejen, fx (goto,bring osv)

Så snart jeg virkelig sætter mig for noget, så er jeg nem og lærer. Det meste af min ULX-Viden er fra når Højz og Lone snakker

om det i Ts'en

 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?:

Jeg kan godt formulere mig skriftligt og mundtligt, når jeg bliver usikker om noget kan jeg

godt begynde af mumle lidt (Ikke så slemt længere) Jeg prøver at bruge min mic så tit som muligt.

men nogen gange hvis jeg bliver afbrudt (Hvis mine forældre siger noget) Så kan jeg godt finde på at 

forsætte min disksution over chatten indtil der er stille på mit værelse igen

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?:

Desværre bliver mine skoledage længere og længere, efter sommerferien har jeg først fri 15:30 hverdag. 

Mangag-Fredag kan jeg være på fra 15:45 medmindre jeg har mange lektier for. 

Lørdag og Søndag er jeg klar til at spille helt fra 08:00 til (Forskelligt) 

lige pt har jeg sagt op fra min Avis rute, men jeg regner med at få en ny snart.

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?:

Vi er stadig lidt igang med flytte kaos derhjemme, men mit internet er kommet op... Og vi er begyndt og få styr på lidt mere :)

Jeg er stadig ikke helt sikker på mit nye skema efter sommerferien, men jeg kommer snart finde ud af det:)

 har du nogle spørgsmål så er du velkommen til at skrive nedenunder.

Tak fordi du læste min Ansøgning -Bims

Link til kommentar
Del på andre sites

50 minutter siden, ZlaskeDrengen skrev:

+Rep

 

-Kender sit RP

 

-Holder den gode tone!.

 

Held og lykke

Tak Zlaske :)

28 minutter siden, Breaky skrev:

+rep
Kan reglerne
Virkelig sjov og spille med:)

Held og lykke

~ Breaky

Takker Breaky

19 minutter siden, Kagen skrev:

+Rep

 

- Fin ansøgning

- Er flink

- Imødekommende

Takz Kage

Link til kommentar
Del på andre sites

9 timer siden, JAKE卡斯帕 skrev:

+Rep

Flink

Sjov

Har min yndlingsbil :hammered:

 

HÆLD OG LYKKE :D

Takker Sofie

 

1 time siden, BondeRøven skrev:

+Rep

- Snakker pænt

- Kan sit RP

- Respekt for andre spilere

Tjaaks 

56 minutter siden, ✪ Mikkelzj skrev:

+REP

 

- Sød og hjælpsom

- Kan reglerne

- Altid positiv

 

Mange tak zj :) 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.