Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Staff-Ansøgning Basse


Jesper Christiansen

Recommended Posts

Ingame navn: Basse

 

SteamID:STEAM_0:1:48415574

 

 IRL fornavn: Jesper

 

 Alder:21

 

 Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?: Har haft egen cs:go server, men opgav den da jeg ikke havde mange der spillet på den. Sidder og har min egen teamspeak server som jeg bruger dagligt sammen med mine venner

 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?:Fordi jeg kan holde mit hoved koldt - i pressede situationer. Jeg har nok kommet lidt op i det røde felt når jeg har stået i cases - men det skal være slut nu da jeg vil begynde og tage mit rp seriøst - og jeg vil gerne lytte til folk inden jeg tager mit valg hvad der skal ske med folk - Men jeg føler mig som en god staff 

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?:Lidt har da forsøgt og hjulpet på en server som ikke blev til noget 

 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?:Ja bruger altid kun min mic og ja jeg er syntre selv jeg er god til skrive og formulere mig 

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?: Mandag til fredag:15.00-22 Lørdag og søndag 10,00-1500

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?: Udover jeg står klar til og være staff

Link til kommentar
Del på andre sites

On 18. juni 2017 at 12:50, BondeRøven said:

+rep

-Sød fyr

-respekt for andre

-kan reglerne

Tak :-)

 

On 18. juni 2017 at 18:12, Janick Larsen said:

+rep

-Rigtig flink

 

-kan holde hovedet koldt

 

Takker

On 18. juni 2017 at 17:37, The Hunt said:

Neutralt +rep

 

-Spiller næsten aldrig på Evo

-Din mic kunne være bedere

-Bryder tit NLR

Bryder tit NLR det er jo din mening 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.