Hop til indhold
Stavox

[Afvist] unban requst


Hazian

Recommended Posts

Steam id: STEAM_0:1:95088777

Hej jeg sidder til et lan og en af mine venner tog min pc og skød nogle og en admin tror jeg. jeg vil meget gerne unbannes da jeg syntes det er nederen og jeg vil rigtig gerne ind og spille nu 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

BANDETALJER - STEAM_0:1:95088777

Grund: Kaster med sin bil - Failrp - Rdm

Navn: Hazian

AdminID: STEAM_0:0:57216455 - Greenberg [headadmin] - Profil

Unban: Aldrig (Permban)

Banned: 17-06-17 17:46


Dette er et automatisk svar. Din anmodning vil blive besvaret snarest muligt.

Kontrol af dit ban vil blive ført af: Emoyly

Link til kommentar
Del på andre sites

det var ikke mig der snakkede da jeg blev bannet. kan jo ikke gøre for at min ven tager den. hvis din mobil er tændt ved du jo kan du jo heller ikke være sikker på at din ven ikke skriver noget grimt til din mor eller andre. så syntes ikke helt du kan sige det er min skyd, er ikke ved min pc 24/7 til det lan her

 

syntes også det er lidt nederen da jeg sidder til et lan. så kom nu lige lad os få et fedt lan og unban mig 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Er ret sikker på dine venner godt kan finde ud af at opføre sig ordentligt. Det kan mine ihvertfald, derfor kan jeg også være pænt sikker på at mine venner ikke, er dumme nok til at lave pis på min computer, mens jeg ikke er der.

Det er også grunden til du må finde på en bedre undskyldning til at komme ind igen.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.