Hop til indhold
Stavox
  1. Nyt i klubben
  2. Din ansøgning til hit er blevet afvist. Bedre held næste gang. De mest almindelige årsager til, at din ansøgning bliver afvist, er, at du enten ikke har fået nok stemmer, eller at din ansøgning ikke har været kravopfyldende. Hvis du har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte TWINIIE for mere information
  3. Godaften Musti! VI HOLDER ALTSÅ FERIELUKKET?!
  4. In-game navn: Musti norD spillerns navn du vil have hit på: Farit Nord SteamID: ved ik, har ikke set hans id kort alder: 13 hvor meget vil du give: 2 millioner
  5. Din ansøgning til hit er blevet afvist. Bedre held næste gang. De mest almindelige årsager til, at din ansøgning bliver afvist, er, at du enten ikke har fået nok stemmer, eller at din ansøgning ikke har været kravopfyldende. Hvis du har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte TWINIIE for mere information
  6. In-game navn: Abdi Nord spillerns navn du vil have hit på: Farit Nord SteamID: ved ik, er dårlig til matematik alder: 12 hvor meget vil du give: 69 millioner og min førstefødtes mødom
  7. Fik du nogensinde pengene twiniie? Huse🙉 har nemlig også snydt mig for 5 millioner🔫
  8. !HUSK! Vi lukker for hits klokken 15:00 i dag! Slå til inden 15:00, hvis i har last wishes! - Ledere af Gruppen, Justin Bieber, Twiniie, TeNtE & Plys.
  9. det er bare fint @TeNtE mvh twinie ejer af hit kluben
  10. Hej Twinnie, jeg har fået pengene =D
  11. hej hvor er pengene hende i spillet mvh twinie ejer af hit kluben
  12. hej alle hit ansøninger er ÅBEN skund dig vi lukker igen den 1 febuar kloken 15:00
  13. hej dit hit er genemført jeg forventer at du giver mig di der 1.34 milioner
  14. hej huse jeg forventer at du giver mig 10 millioner klokken 18 tak mvh twinie ejer af hit kluben
  15. dit hit er genemført jeg forventer at få mine 10 milioner ingame mvh twinie ejer af hit kluben
  16. Din ansøgning til hit er blevet accepteret. dit hit vil blive gennemført tak fordi du vil ansø
  17. In-game navn: philip spillerns navn du vil have hit på: omvendt regen SteamID: toogtyve alder: 13 hvor meget vil du give: 1.34 millioner danske dollars
  18. Hejsa allesammen! Dronningen træder af Så fik vi det afvide, Dronningen træder af 14 januar 2024. GODT NYTÅR!! Vi ønsker jer allesammen et godt nytår husk og skyd krudt af og være uartige overfor hindanden
  19. hej unskyld jeg genemfør dit hit nu mvh twinie ejer af hit kluben
  20. Din ansøgning til hit er blevet accepteret. dit hit vil blive gennemført tak fordi du vil ansø hej huse jeg vil skyde llama på stavox om 1 time hvis du vil spørge hvorfor så kontakt twiniie
  21. In-game navn: huse spillerns navn du vil have hit på: llama SteamID: steam64 alder: 13 hvor meget vil du give: 10 millioner
  22. hvis i ikke ved hvad jeg mener med hit id så er det til at i kan skrive i vil ikke have det hit alivel
  23. hvad er dit hit id: hvad heder han: hvormange penge skal jeg give tilbage:
  24. Din ansøgning til hit er blevet accepteret. dit hit vil blive gennemført tak fordi du vil ansø
  25. Din ansøgning til hit er blevet afvist. Bedre held næste gang. De mest almindelige årsager til, at din ansøgning bliver afvist, er, at du enten ikke har fået nok stemmer, eller at din ansøgning ikke har været kravopfyldende. Hvis du har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte TWINIIE for mere information
  26. In-game navn: spillerns navn du vil have hit på: SteamID: alder: hvor meget vil du give:
  27.  

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.