Hop til indhold
Stavox

Omkring denne klub

Klub for Stavox Dash+ brugere
  1. Nyt i klubben
  2. Det kunne være en mulighed, men det hjælper jo så bare ikke folk som kigger på biler in-game.
  3. Hvordan med at få den til at ændre buy knappen på bilmarkedet til at have en confirm knap?
  4. Det er ved at være et godt stykke tid siden, at jeg har udgivet en ny version af udvidelsen. Men nu har jeg endelig fået tilføjet noget, som jeg tænker folk faktisk kunne være interesseret i. Opdateringen er igen hovedsageligt rettet mod staff, da jeg ikke kan komme på flere ting at tilføje som kan gavne gennerelle brugere. Jeg har tilføjet et par ekstra mulige handlinger til hver straf, som gerne skulle hjælpe med at finde relevante noter for en straf, oprette noter, samt ændring til slet knappen. Hvis der bliver fundet en note som indeholder tidspunktet en straf er givet på, bliver der tilføjet en knap som leder dig til den. Der er også tilføjet en knap ved hver straf, som starter en note, der indeholder tidpunktet straffen er registreret på, så andre nemt kan finde den senere. Slet knapppen er erstattet med en knap i samme stil som de andre nye jeg har tilføjet, og åbner nu en bekræftelsesdialog, som gerne skulle sikre at man ikke kommer til at strege en straf ud ved et uheld. Ud over det, er det bare en masse fejlrettelser, justeringer, og små forbedringer. Edit: Har tilføjet den bekræftelsesdialog til bil markedet som Aske efterspurgte. SxDashPlus-1.4.8.0.zip
  5. Guide til installation (Chrome): Guide til installation (Firefox): På firefox kræves det, at man tilføjer den upakkede udvidelse, hver gang browseren startes.
  6.  

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.