Hop til indhold
Stavox

Omkring denne klub

Her kan man søge/sælge biler som er limited-edition
  1. Nyt i klubben
  2. Smider lige en føler ud på min trofaste C63S AMG. Upgrades: Alt er opgraderet til max. (OBS: Har kostet ufattelige mange mil, og skinnet i sig selv har alene kostet 30 mil!) Politi blink: Ja, selvfølgelig. Den er ægte vild som politibil, og primært brugt til dette. (OBS: Blinkene har alene kostet 8 mil!) Den er sat til salg ingame. Prisen for denne smukke sag er 77.000.000 (77 mil) Kontakt mig gerne for yderligere information eller for at planlægge en prøvekørsel. OBS: Prisen er forhandlingsbar.
  3. jeg søger en lambogini budget 1mil
  4. Smider lige en føler ud på min trofaste C63S AMG. Upgrades: Alt er opgraderet til max. (OBS: Har kostet ufattelige mange mil, og skinnet i sig selv har alene kostet 30 mil!) Politi blink: Ja, selvfølgelig. Den er ægte vild som politibil, og primært brugt til dette. (OBS: Blinkene har alene kostet 8 mil!) Den er sat til salg ingame. Prisen for denne smukke sag er 80.000.000 (80 mil) Kontakt mig gerne for yderligere information eller for at planlægge en prøvekørsel. OBS: Prisen er forhandlingsbar.
  5. Jeg søger en Bmw m8 Budget: 70 mil
  6. Jeg tænker nu på 48m der er dog fuld nos der er det der handling lort på ved ikke om du får det når jeg sælger dig bilen der er også ca 60% kan ikke huske det kollionskade
  7. Jeg har en huracan vis du er interesseret
  8. Hej Jeg søger en Porsche Panamera BMW M5 Mercedes C63 AMG Porsche 911 Turbo S Budget 23 mil = kan sagtens skaffe flere
  9. Jeg sender 17 kroner mobilepay og så får jeg begge biler
  10. Sandfelds biler, kontakt Sandfeld hvis i er interesseret og mulighed for ændring af pris. Sandfeld sælger: Mercedes Amg One & Bentley Bentayga Mercedes Amg One har en nuværende pris på 95mil, hvilket allerede er relativt lavt, men prisen kan forhandles. Der er inkluderet politiblink på bilen og customskin til 7mil. Bentley Bentayga kan forhandles i pris, ligger ved de 30mil. Kontakt Sandfeld In-game eller over discord, hvis i er interesseret i køb.
  11. sguda for alle 3 😠 det er kims chips som IKKE er købt på tilbud!
  12. For dig gtr nogle og 70 og lidt over 45 mil for lambo. Der er skin på begge
  13. Byder 2 poser chips og en halvspist pose click mix. Derudover kan du få 200k in-game
  14. Jeg vil gerne sælge min gtr range rover og hurican Åben for bud skriv løs
  15. Nahh mere dsv. Købte dent til 38m
  16.  

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.