Hop til indhold
Stavox

[Afslået] staff-ansøgninger- Kagen


Kagen

Recommended Posts

Ingame navn:Kagen 

 

SteamID:

STEAM_0:0:99495996

 

IRL fornavn: 

Frederik J

 

Alder: 

14
   

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?:

Ja! Jeg har været admin på Danish viking servern. Jeg var med ansøgt som staff som en af de første hvor jeg blev accepteret. Servern lukkede dog, Begrund af ejeren ikke havde penge til at køre servern mere. Jeg har vil gerne starte op igen. Jeg har meget erfaring med administrative jobs. 

 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?:

Jeg har jo kendskab til en stor rolle som staff. Jeg har kendskab hvordan man skal snakke til folk i cases, også selvom man bliver svinet til af dem i casen. Jeg er ligeglad om det er nogle jeg kender som få straf. Jeg er rolig i cases nu hvor jeg har været staff på 2 Darkrp server.

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?:

Kender de vigtigste commands i hovedet

FX. !xban, !kick, !cb, !jail, !tpjail osv.

 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?:

Ja Jeg synes jeg kan formulere mig godt. Nogle gange kan jeg godt lave en lille stavefejl men, er sjældent.

 

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?:

Jeg spiller på stavox vær dag.

Mandag til torsdag 15:15 - 22:00

Fredag 15:15 - Til jeg bliver træt

Lørdag 11:00 - Til jeg bliver træt

Søndag 10:00 - 22:00

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?:

  • Har 1592 timer på stavox
  • 2027 i alt på gmod
  • Jeg er lærenem
  • Imødekommende
  • Steam profil
  • Er aktiv på Forum

 

spørgsmål eller et problem så skrev det, så svare jeg hurtigst muligt

 

Tusind tak for jeres opmærksomhed!

med venlig hilsen Kagen

(Frederik)

 

 

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

14 minutter siden, Dynn skrev:

Du har til i morgen til at sætte dit eget steamid ind i stedet for Trixx'

Havde tagget det fra scoreboardet hvor jeg var kommet til at klikke på trixx men, det er ændret nu.

Link til kommentar
Del på andre sites

9 timer siden, Guzern skrev:

+rep

 

Han har forbedret sin tone i de seneste par måneder

 

-Kan være moden, dog ikke 24/7.

 

-Aktiv

 

-Flink gut

 

//Guz

 

Tak guz Troede ikke det vil komme for dig <3

2 timer siden, Dromis Fungaro skrev:

+Rep 

.flink gut

- imødekommende

-moden 

 

Tak Dromis for din støtte <3

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Negativ Anbefaling 

 

 Jeg synes din tone overfor andre spillere er meget dårlig. I cases er du ret dårlig, da du oftest kan være meget flabet, og vælge at angribe "modparten". 

 

- Jeg tror du skal vente med at ansøge, som staff, da jeg ikke tror du er klar til det. 

Link til kommentar
Del på andre sites

18 timer siden, Mibb skrev:

Negativ Anbefaling 

 

 Jeg synes din tone overfor andre spillere er meget dårlig. I cases er du ret dårlig, da du oftest kan være meget flabet, og vælge at angribe "modparten". 

 

- Jeg tror du skal vente med at ansøge, som staff, da jeg ikke tror du er klar til det. 

Jeg synes jeg har forbedret min tone en hel del, siden jeg joined stavox første gang.

 

Jeg forstår ikke det med at angribe, jeg siger min mening hvis det er noget som ikke er helt fair.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.