Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Ansøgning om Mod - Killernukeclear


killernukeclear

Recommended Posts

Ingame navn: Killernukeclear
SteamID: STEAM_0:1:97308123	
IRL Navn: Thomas
Alder: 12

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?: 
Ja det har jeg skam. Minecraft, Gmod og Ark survival Evolved.

Hvorfor skal vi vælge dig som moderator? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?:
I skal da selvfølgelig vælge mig fordi jeg er sød og rar men jeg har meget jeg skal lære men samtidig er jeg glad for at spille på stavox.
Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?:
Ja !menu men ellers skal jeg lære de fleste commands.
Kan du skrive og snakke dansk flydende? Bruger du ofte din mic etc.?:
Jeg kan skrive, snakke -Perfect mic, no problems. Jeg kan snakke flydende dansk. Hvis min mic går i stykker burde jeg gerne have et par stykker derhjemme ellers køber jeg da bare nogle ;).
På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?:
Mandag og onsdag skal jeg til sport men jeg er aktiv kl 18 - 21. Alle hverdage er jeg på 2-3 til 21. Weekenderne er jeg på omkring 10-11 til kl 05.00 og mere endda.
Anden relevant information omkring dig du synes vi skal vide?:
Jeg går til badminton og kan skam være en fin og rolig dreng med massere af energi og klar til at spille på Stavox. "Information - Bor på Fyn"
Jeg håber i vælger mig MVH. Killer. 
Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.