Hop til indhold
Stavox

[Solved] MrFunBS Tager for lang tid


Jammy Graves

Recommended Posts

Dit ingame navn: John Holst
Staff ingame navn: MrFunBS
Dit SteamID: STEAM_0:1:62783517
Staff SteamID: STEAM_0:0:88170169
Forklar situationen: Forleden blev jeg jailed af MrFunBS i 600 sekunder selvom jeg ventede omkring 200 sekunder på at han skulle finde ud af om jeg skulle i jail eller hvad det var jeg skulle. Så han brugte 200 sekunder af min tid på næsten ingen ting så jeg ialt skulle vente 800 sekunder på at han fandt ud af hvad jeg skulle og så plus de 600 sekunder som jeg kom i jail for. Syntes bare det var lidt uretfærdigt.
Bevis: Har desværre ik noget bevis men i kan selv spørge ham:)

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

Tak for at give din mening til kende. Vi forsøger hele tiden at forbedre vores arbejde.

For at få mest ud af din klage, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.


Staff-klage håndteres af Houston

Link til kommentar
Del på andre sites

Ja jeg undskylder meget, for at jeg brugte for meget tid på at finde ud af hvor lang tid jail du skulle have. Jeg havde ikke haft sådan en case før. Jeg kan godt se at jeg brugte for lang tid, men det er ikke så tit at der er nogen der prøver at udnytte admins til at få liv. Så det er jeg ked af at jeg gjorde, men jeg ville bare være sikker på at du fik den rigtige jail tid.

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 2 weeks later...

Allerførst vil jeg gerne undskylde det sene svar, har haft meget i mellem ørerne i denne uge.

 

Sådan som jeg har opfattet det, er sagen den, at du stikker MrFun en lille løgn i håb om at få liv tilbage som du RP-mæssigt ikke har krav på. MrFun gennemskurer løgnen, og du har heller ikke noget problem med at indrømme det. Jeg forstår ikke helt, at du klager over, at han bruger et par ekstra minutter på at spørge et mere erfarent staff-medlem til råds om din straf - dette skyldes, at MrFun på daværende tidspunkt og stadigvæk er et forholdsvist nyt medlem af staff-teamet, og vi opmuntrer derfor de nye til at spørge hvis de er i tvivl.

 

Jeg kan dog sagtens se det fra dit perspektiv, at det er træls og måske en anelse uretfærdigt at skulle vente et par minutter ekstra på sit jail - dog vil jeg mene, at eftersom du bevidst brød en regel, forpligtiger du dig på en eller anden måde også til at spenderer den tid, som den pågældende case nu tager. Især når det er et scenarie som dette, kan jeg godt forstå, at MrFun har været i tvivl, da jeg selv heller ikke har oplevet lignende i de lidt over 9 måneder jeg har været staff. 

 

Eftersom at der ikke er begået nogen fejl fra staffs side i denne sag, vil jeg afslutte klagen her, velvidende om at MrFun vil udvikle sine kompetencer hen af vejen og dette blot har været en erfaring. Hvis du skulle sidde inde med en tilføjelse eller sidste kommentar, er du mere end velkommen til at kontakte mig over Forummet, In-game eller på TeamSpeak-serveren.

 

Mange tak for at give din mening til kende, det er yderst værdsat og vigtigt i forhold til forbedring af vores administrative arbejde - så mange tak skal du have.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.