Hop til indhold
Stavox

[Solved] Urimligt Jail - Staff klage på Mibb.


Kagen

Recommended Posts

Dit ingame navn: Kagen

 

Staff ingame navn:

Mibb

 

Dit SteamID:

STEAM_0:0:99495996

 

Staff SteamID:

STEAM_0:0:94656685

 

Forklar situationen:

 

Jeg er politimand på Evocity, Hvor det er nogle som starte "Pdraid" Jeg går ned slår 1 ihjel hvor jeg løber ned ved Politiboksen, Hvor jeg bliver skudt. Så er det en som skriver pd raid over hvor jeg tænker så kan jeg hente mit amor og våben igen, Så ser jeg Mibb som skyder mig tænker hvad fanden laver han. Derefter tag han fat i mig, Jailer mig 300 sec. + Snakker med ham over Ts hvor han virker ligeglad med det jeg siger til ham.

 

Bevis:

http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=944064073 - Her starte de Pd raid

 

http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=944064013 - Her bliver det skrevet pd raid over

 

Jeg bliver helt forvirret  

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

Tak for at give din mening til kende. Vi forsøger hele tiden at forbedre vores arbejde.

For at få mest ud af din klage, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.


Staff-klage håndteres af Houston

Link til kommentar
Del på andre sites

Som Kagen også pointerer i dit andet screnshot, så er det en anden som har afsluttet PD-raidet end Taroux, som startede det. Den eneste som må afslutte raidet, er ham som startede det og det rigtige PD-raid var derfor stadig i gang. 

 

Af hvad jeg kan se, er det ikke Mibbs fejl men SnappeRs - hvilket har resulteret i en misforståelse.

Link til kommentar
Del på andre sites

Just now, Houston said:

Som Kagen også pointerer i dit andet screnshot, så er det en anden som har afsluttet PD-raidet end Tatoux, som startede det. Den eneste som skal afslutte raidet, er ham som startede det og det rigtige PD-raid var stadig i gang. 

 

Af hvad jeg kan se, er det ikke Mibbs fejl men SnappeRs - hvilket har resulteret i en misforståelse.

Jeg synes bare det er mega trist at jeg og 3 - 4 Betjente ender i at vi skal sidde i jail begrund af han ikke har skrevet /counterpdraid

Jeg tænkte mere på en advarsel end Jail

Link til kommentar
Del på andre sites

Just now, Kagen said:

Jeg synes bare det er mega trist at jeg og 3 - 4 Betjente ender i at vi skal sidde i jail begrund af han ikke har skrevet /counterpdraid

/counterpdraid findes ikke. Hvis man vil lave et counter-pd-raid gøres det ved at starte et nyt PD-raid med /pdraid som Taroux gjorde.

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg synes bare det bliver alt får forvirrende at man skal gøre det på denne måde "Tested også lige det med /Counterpdraid som ikke virkede"

Så bare luk den her

 

Men kan i så ikke bare lukke den her "Houston" 

 

men kan i så ikke adde  den Command "/counterpdraid"

Så det ikke skaber forvirring

Link til kommentar
Del på andre sites

Som vi sammen har konkluderet her, er der som sådan ikke sket nogen fejl fra Mibbs side af. Eftersom at du var forvirret angående counter raid, vælger du og bryde NLR uvidende om, at det er et regelbrud hvilket Mibb jailer dig for og i følge sig selv forklarer for dig. 

 

Med det som sidste bemærkning og fra din egen opfordring, vil jeg afslutte klagen her, du er mere end velkommen til at kontakte mig in-game, på forummet eller over TeamSpeak, såfremt du har en sidste tilføjelse eller kommentar. 

 

Tak for at give din mening til kende. (y)

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.