Hop til indhold
Stavox

[Accepteret] Parados mod ansøgning


Parados

Recommended Posts

Ingame navn: Parados Fryser
SteamID:  STEAM_0:1:30098851 
IRL Navn: Asmus
Alder:  18

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?:
Ja, jeg har været admin i nogle måneder på ByB-serverne, forlod deres community inden jeg startede på Gym, Da jeg ikke regnede med, at jeg ville have haft tid til at blive ved med at spille jævnligt. (Tog dog fejl)

Hvorfor skal vi vælge dig som moderator? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?:
I skal vælge mig fordi, at jeg har en del erfaring med RP, både fra Garry's Mod, men også andre spil og jeg er derfor en rimelig erfaren spiller når det kommer til det. Jeg er altid glad for at hjælpe andre spillere, især når det kommer til ting som at sætte dem i gang med RP, eller blot noget E2. Som tidligere admin når en situation opstod, forsøgte jeg altid at skabe overblik, inden jeg gik til en konklusion. Det kan godt nogen gange være svært når 2 utilfredse spiller, som hver har deres version af historien står og råber i hovedet på hinanden. Men det er dog blot her man skal kigge på de konkrete beviser, hvis der er nogle, også finde en straf ud fra en objektiv vurdering.
Grunden til, at jeg gerne vil være mod er, at jeg synes, at serveren har et rigtig godt fællesskab, og det vil jeg selvfølgelig gerne bidrage til. 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?:
Ja, det har jeg i hvert fald. Godt nok er det lidt over et år siden, at jeg har brugt det, men tvivler på, at der kan være kommet flere 'commands' end jeg kan lære på 20 minutter.

Kan du skrive og snakke dansk flydende? Bruger du ofte din mic etc.?:
Ja det kan jeg i hvert fald, men bruger altid min mic, da jeg føler at det er en del nemmere og at man virker lidt mere seriøs, især hvis man er admin føler jeg ikke rigtig at det virker alt for autoritært, hvis du sidder og 'texter' mens andre taler.

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?:
Jeg bliver nok set mest aktiv i weekenden, men er for det meste også på i hverdagene, dog kan min spilletid her variere en del, da jeg nogle gange har nogle lange skoledage, og selvfølgelig lektier. I weekenderne i sær lørdag kan jeg godt være på det meste af dagen, hvis jeg ikke har noget andet som jeg skal. Jeg er dog altid på Steam, hvis nogen får brug for at få fat i mig på et tidspunkt, hvor jeg nødvendigvis ikke er på serveren.

Anden relevant information omkring dig du synes vi skal vide?:
Føler meget godt, at jeg har været omkring alle emnerne, men hvis der er noget andet I vil vide skal i være velkommene til at skrive, til sidst vil jeg bare sige, at jeg er glad for, at I tog jer tid til at læse min ansøgning. Cheers! 
Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.