Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Infected Moderator Ansøgning.


Defekted

Recommended Posts

Ingame navn: Infected
SteamID: STEAM_0:0:48776689
IRL Navn: Magnus
Alder: 14, men jeg syntes selv jeg er moden nok til at håndtere det hele.

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?: Jeg har arbejder i eXorKreeZ og SkyZero, men der arbejder jeg ikke mere. 

Hvorfor skal vi vælge dig som moderator? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?: Jeg har meget erfaring med moderator og administrator positioner. Jeg vil helst ikke have at situationer ende i et ban eller kick, eller enda et warn for den sags skyld, så jeg prøver at undgå det, men jeg kan selvfølgelig stadig gøre det hvis det bliver nødvendigt. Jeg kan håndtere situationerne godt og for det meste, positivt.

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?: Jeg har brugt det mange gange før, da jeg som sagt har arbejder med det mange gange.

Kan du skrive og snakke dansk flydende? Bruger du ofte din mic etc.?: Jeg bruger altid min mikrofon når muligt, jeg er født og opvokset i Danmark. 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?: Jeg vil nok være på 3 eller flere timer i hverdagen. I weekenden er jeg på når jeg kan. Jeg ville næsten altid spille som en spiller nu gør, men jeg vil også altid tage situationerne hvis der bliver brug for mig.

Anden relevant information omkring dig du synes vi skal vide?: Nej.
Link til kommentar
Del på andre sites

Haha, det gik da godt nok hurtigt. Jeg har ikke været meget inde på serveren de sidste par måneder, men jeg har været der meget før min pause. Jeg er begyndt at spille der inde igen for 2-3 dage siden, så det er nok grunden til du ikke har set mig. Jeg vil uddybe min ansøgning så meget jeg kan, men jeg vil ikke begynde på noget der ikke har noget med spørgsmålene at gøre.

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej, tak for den konstruktive kritik. Jeg læser helt sikkert reglerne igennem et par gange igen, da det er rigtigt nok at jeg nok mangler en genfrisker på dem. Jeg kan desværre ikke uddybe min ansøgning mere, da jeg føler jeg har sagt det jeg kunne. Igen, jeg er lige begyndt at spille igen, hvilket nok er grunden til i ikke har set mig. :D

Håber i forstår svarene og så ses vi forhåbenligt inde på serveren! ^_^

Link til kommentar
Del på andre sites

Passer nok meget godt Screw, har heller aldrig set dig. Men jeg har været på serveren 1 times tid minimum næsten hver dag siden jeg begyndte at spille derpå igen, så jeg syntes det er lidt sjovt vi ikke har mødtes endnu. Hvad for nogle tider på dagen er du på?

Link til kommentar
Del på andre sites

2 hours ago, Infected said:

Passer nok meget godt Screw, har heller aldrig set dig. Men jeg har været på serveren 1 times tid minimum næsten hver dag siden jeg begyndte at spille derpå igen, så jeg syntes det er lidt sjovt vi ikke har mødtes endnu. Hvad for nogle tider på dagen er du på?

jeg er på flere gang om dagen og er meget på om aften og mit ingame nave er kenny hansen og på i flere timer af gangen

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.