Hop til indhold
Stavox

[Solved] Grimt Sprog Af Admin


ZlaskeDrengen

Recommended Posts

Dit ingame navn:Zlaskedrengen RS
Staff ingame navn: Højz
Dit SteamID:STEAM_0:1:92847878
Staff SteamID:STEAM_0:0:83272642
Forklar situationen: Det der sker er at jeg blev skudt af Nichlas LCN og så går der noget tid og så løber jeg ind i deres gunshop igen (Højz var sur på mig i forvejen, fordi jeg solgte hans bank / gunshop vidre) og så jailer Højz mig så og så får jeg et "Hyg dig lille barn"!.
Bevis: Har dsv inted bevis!.

 

Synes bare det er nedern den måde han snakker til mig bare fordi han er sur på mig.

 

-Forsæt god dag/aften/nat

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

Tak for at give din mening til kende. Vi forsøger hele tiden at forbedre vores arbejde.

For at få mest ud af din klage, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.


Staff-klage håndteres af Willy

Link til kommentar
Del på andre sites

Brød NLR Men det var dog det der "Hyg dig lille barn" jeg blev lidt mad over!.

PM til Højz: Hvorfor skulle du kalde mig et Lille Barn
PM fra Højz: Siger bare Hvad jeg mener
PM fra Højz: jeg mener du er en lille dreng fordi du fik noget ok godt af mig som du valgte at sælge!
KAlder mig flere gange efter de her pm´s et lille barn!. Siger så til ham at han må kalde mig andet end "lille dreng" og så stoppede han så!.

 

Plz tag en snak med ham!.

PM til Højz: Hvorfor skulle du kalde mig et Lille Barn
PM fra Højz: Siger bare Hvad jeg mener
PM fra Højz: jeg mener du er en lille dreng fordi du fik noget ok godt af mig som du valgte at sælge!
KAlder mig flere gange efter de her pm´s et lille barn!. Siger så til ham at han må kalde mig andet end "lille dreng" og så stoppede han så!.

 

Plz tag en snak med ham

 

 

-Raw data af min log

 

Bøde: 5,000kr.
PM til Højz: Hvorfor skulle du kalde mig et Lille Barn
PM fra Højz: Siger bare Hvad jeg mener
------------------------------ 02:28 ------------------------------
INFO Træt af at skulle vote ja/nej? Tryk Indstil i scoreboardet og skjul det!
PM fra Højz: jeg mener du er en lille dreng fordi du fik noget ok godt af mig som du valgte at sælge!
PM til Højz: du har lige sagt det var den dårælige version af det.
 

Link til kommentar
Del på andre sites

Ja jeg indrømmer jeg sagde lille barn men ikke "Hyg dig" Jeg Sagde "læs reglerne" det kan godt være at du tog det som en provokerende måde, men så siger jeg undskyld for det, men jeg har været sur over at du solgte noget du lige havde købt af mig inden for 5 min og det bliver jeg sur over da jeg havde brugt en lille smule tid på det, du var også først Tyv, og skiftede til Politimand og gik direkte hen til min (Bank Og Gunshop) og Snakkede om Printer Så jeg gav dig jail for at løbe ind i den zone du døde i (nlr) og sagde på en Noglelunde rolig måde efter jeg havde jailed dig "Kan du venligst læse reglerne lille barn" Fordi han Netop havde opført sig som et lille barn pga

 

-Køber noget og spawner det ved siden af min til halvpris

-Brudt nlr

+ Jeg havde ikk kaldt ham et lille barn efter de pm'er fordi han kom over og sagde stop med at kalde mig lille barn og så sagde jeg "Så kalder jeg dig bare Random person"

Link til kommentar
Del på andre sites

2 minutes ago, Højz said:

Ja jeg indrømmer jeg sagde lille barn men ikke "Hyg dig" Jeg Sagde "læs reglerne" det kan godt være at du tog det som en provokerende måde, men så siger jeg undskyld for det, men jeg har været sur over at du solgte noget du lige havde købt af mig inden for 5 min og det bliver jeg sur over da jeg havde brugt en lille smule tid på det, du var også først Tyv, og skiftede til Politimand og gik direkte hen til min (Bank Og Gunshop) og Snakkede om Printer Så jeg gav dig jail for at løbe ind i den zone du døde i (nlr) og sagde på en Noglelunde rolig måde efter jeg havde jailed dig "Kan du venligst læse reglerne lille barn" Fordi han Netop havde opført sig som et lille barn pga

 

-Køber noget og spawner det ved siden af min til halvpris

-Brudt nlr

+ Jeg havde ikk kaldt ham et lille barn efter de pm'er fordi han kom over og sagde stop med at kalde mig lille barn og så sagde jeg "Så kalder jeg dig bare Random person"

Du sagde "Lille barn" op til flere gange!. + Fordi jeg har købt noget og så solgt det vidre, hvorfor skal det så gå ud over vores admin cases!. Synes altså du skal til at mande dig lidt op!. Selvom jeg sælger noget til halvpris skal det ikk tage over vores admin cases!.

1 minute ago, ZlaskeDrengen said:

Du sagde "Lille barn" op til flere gange!. + Fordi jeg har købt noget og så solgt det vidre, hvorfor skal det så gå ud over vores admin cases!. Synes altså du skal til at mande dig lidt op!. Selvom jeg sælger noget til halvpris skal det ikk tage over vores admin cases!.

-

Grunden til at jeg begynde at snakke om printere, var fordi jeg hørte 1 eksplosion derinde fra!.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Det var heller ikke meningen Prøvede også meget at holde hovdet koldt men kunne ikke holde det så meget da det skete få minutter efter dit køb hos mig!

+ Jeg har overhovet ikke sagt lille barn op til flere gange og HVIS jeg har det Ville jeg virkeligt gerne se eller høre beviser

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Har som sagt ingen beviser, men lige før du begyndte at kalde mig "fremmede dude" der kaldte du mig det nonstop!.

Hvis du ikke kan holde hovdet koldt, i sådan nogle situiasioner synes jeg ikke du skal være med i staff teamet!.

 

Da det omhandler 2 vidt forskellige ting!.

Link til kommentar
Del på andre sites

Nej jeg kaldte dig det ikke jeg sagde ordet for at forklare dig hvorfor jeg kaldte dig det efter du blev sat i Jail, du sagde til mig at det ville du ikke have så sagde jeg, "så kalder jeg dig bare random person" fordi du sagde "så kald mig person istedet for".

 

jeg ville heller ikke sige at mit sprog var grimt, men ja jeg indrømmer det var provokerende og det er også derfor jeg undskylder.

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej @ZlaskeDrengen,

 

Det er selvfølgelig uacceptabelt, at en staff snakker ned til dig efter et strafbart regelbrud, som du her begik (NLR). Straffen er dog i og for sig selv okay.

Jeg vil tage en snak med Højz senere og vende tilbage med en konklusion. Jeg vurderer dog ikke denne staff-klage til at være af så alvorlig grad, selvom det selvfølgelig strider imod vores protokol, at han reagerer som han gør.

 

Hvis du har mere at tilføje til sagen er du velkommen til at skrive her, PM eller tage kontakt til mig på TS.

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg har snakket med Højz og har fået en del mere information omkring, hvad der skete forud for klagen.

 

Som jeg skrev længere oppe ser vi bort fra selve regelbruddene som du begik, eftersom du faktisk begik to alvorlige, og kun slap med 300 sekunder i jail. Det er selvfølgelig stadig beklageligt, at en staff har snakket ned til dig i en admin case, og det skulle helst ikke ske igen. Det har jeg Højz's ord på.

 

Jeg lukker klagen her. Hvis du føler, at der er mere i det, er du mere end velkommen til at smide en besked efter mig, @ZlaskeDrengen.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.