Hop til indhold
Stavox

[Accepteret] Admin Request - SplashLucas


Splashlucas

Recommended Posts

Ingame navn: SplashLucas


SteamID: STEAM_0:1:65391559


IRL Navn: Lucas M F


Alder: 15


Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?: Jeg har været owner af en css server jeg har også ejet en darkrp server sammen med en af mine venner. Jeg har været admin 1 gang før cirka 8-12 måneder på gmod.

 

Hvorfor skal vi vælge dig som moderator? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?: Jeg har 700 timer på denne account og 2700 timer på min gamle account. 6079857f09146cfbfd30144b74958180.png.ce5Jeg er ret god til at få folk  f.eks. som der er en der har rdmet en anden til at lige blive "Venner" igen, så de ikke har et hate på hinanden når admin case er færdig. Jeg kender også fra css at man ikke bare skal ban/Jail folk men give dem en chance/advarsel. Jeg er rigtig god til ikke at blive sur på folk hvis de råber, skriger osv. Jeg har en god tålmodighed som f.eks. at vente på at begge personer for lov til at fortælle deres historie. Jeg elsker at hjælpe folk med deres problemer. Jeg har ikke rigtig nogle som jeg hader inde på serveren, jeg snakker med alle som der kommer op til mig eller hvis jeg kommer op til dem. Jeg fokuserer  også på at give folk retfærdige straffe.

 

 Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?: Jeg kender sådan set næsten alle de basiske command som man skal bruge for at være admin fordi at jeg har været admin på en anden gmod server og det virker ligsom css bare med andre commands.

 

Kan du skrive og snakke dansk flydende? Bruger du ofte din mic etc.?: Jeg snakker og skriver flydende dansk og jeg bruger altid min mic når folk snakker eller skriver til mig. Jeg elsker at snakke med folk fordi det gør spillet meget sjovere at spille.

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?: I hverdagene har jeg tid fra 13:15 - 16:15 til 23:00. I weekenderne er det hvornår jeg står op, så normalt kl 10 til kl 2. Nogle dage er jeg måske ikke på og nogle dage er jeg måske ikke på et par timer fordi jeg spiller nogle andre spil.

 

Anden relevant information omkring dig du synes vi skal vide?: Jeg kender lidt til lua. Jeg elsker at sidde og kode f.eks. e2 og nogle gange hjemmesider når jeg har lyst til det. Jeg kan også godt lide at lave videoer som hvis folk hvordan man gøre forskellige ting. Jeg kan virklig også godt lide at lave design ting som e2 menuer og profil billeder.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.