Hop til indhold
Stavox

[Afslået] [R03] Staffansøgning - Toxic Pixels * m-esport.dk


Toxic Pixels

Recommended Posts

  • In-game navn
    Toxic Pixels
  • SteamID
    STEAM_0:0:59817073
  • Fornavn
    Mikkel
  • Alder
    13
  • Tidligere erfaring med administrative jobs
    ja hjælper med at få en server i gang (LaLaGames) men kan sagtens stoppe med det, har været mod "var den første staff de fik, og de sagde at de ville finde den bedste staff." på en gamle server som hed "MyKingdomV2" har været superadmin på Infinity (en meget gamle server)
  • Hvorfor vælge dig? Hvad gør dig kvalificeret?
    da jeg har sagt at jeg har været Staff på nogle andre server, og spiller MEGET tit lige for tiden inde på Serveren
  • Kendskab til ULX
    hvis man er jeg har været "SuperAdmin" og "Staff" så ved jeg RAGTIGT meget om ulx, og har også et addon jeg vil andbefale det hedder More Ulx tools.
  • Er du god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du mic?
    jeg har en Blue Snow ball ice og en i mit Razer pro Kraken headset
  • Tilgængelighed - hvor ofte kan du være på?
    tit Meget TIT men lige den her weekend skal jeg på tur med min familie kommer hjem søndag, men ellers altid går ikke til noget
  • Anden relevant information
    øhhhhh, måske ikke så relevant men kan spille klaver og lidt beatbox. Hardcore gmod spiller. fint nok god til EGP med E2. ;)
Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.