Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Ansøgning om mod. (burde været fobedret siden sidst ;D)


Wolfie Scaletta Family

Recommended Posts

Ingame navn: WolfieDawg

SteamID: http://steamcommunity.com/id/WolfieDawg

IRL Navn: Adam Johannes Jakobsen

Alder: 14

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?: Nej ikke fast. Har prøvet det i en lille uge.

Hvorfor skal vi vælge dig som moderator? Fordi jeg mener jeg er retfærdig og jeg kender de fleste commands.

Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?: Fordi jeg mener jeg er retfærdig og jeg kender de fleste commands..

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?: Nej ikke fast.

Kan du skrive og snakke dansk flydende? Ja jeg skriver dansk og snakker dansk flydende. Født og opvokset i Danmark. :D

Bruger du ofte din mic etc.?:Jeg bruger min mic hele tiden. Der kan dog være få undtagelser. 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?: Jeg kan være på alle dage ca. kl. 16 hver dag kan jeg komme på (det kommer an på hvornår jeg har fri fra skole. Jeg kan fra 10-12 hver dag i weekenden. Der kan dog stadig være undtagelser fx fødselsdage eller konfirmationer eller noget i den stil.

Anden relevant information omkring dig du synes vi skal vide?:Nej jeg føler i har fået det meste af vide. Hvis i har lyst til at spørge om noget er i velkomne. :)

Link til kommentar
Del på andre sites

25 minutes ago, SimoNe said:

Lidt for kort ansøgning, og dig og dit gang rdmer tit..

 

Bliver desværre et -rep herfra

jeg ville bare lige sige jeg rdm'er ikke men det er op til dig og har faktisk skiftet gang så det er bare min navn ikke er opdateret ;) Jeg har lige glemt at læse skabelonen helt igennem kan godt prøve igen imorgen hvor jeg læser den hele og laver en god og lang ansøgning hvis i vil have det?

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Ingame navn: WolfieDawg (ved godt der står jeg hedder Wolfie Dawg Scaletta Family men er ikke med i deres gang)

SteamID: http://steamcommunity.com/id/WolfieDawg

IRL Navn: Adam Johannes Jakobsen

Alder: 14

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?: Nej ikke fast. Har prøvet det i en lille uge.

Hvorfor skal vi vælge dig som moderator? Fordi jeg mener jeg er retfærdig og jeg kender de fleste commands. Jeg er også ligeglad om det er en ven eller en jeg ikke kender i sager. Jeg er ikke en der bare tror på hvad den anden siger skal være beviser osv. Jeg mener også jeg tager mig god tid og sjusker ikke tager den tid det tager.

Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?: Fordi jeg mener jeg er retfærdig og jeg kender de fleste commands. Jeg synes også alle skal behandles lige jeg har set mange der bare ikke følger nogle regler (ikke staffs).

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?: Nej ikke fast.

Kan du skrive og snakke dansk flydende? Ja jeg skriver dansk og snakker dansk flydende. Født og opvokset i Danmark. :D

Bruger du ofte din mic etc.?:Jeg bruger min mic hele tiden. Der kan dog være få undtagelser. Jeg kan godt være hvis der er meget larm eller alle snakker jeg skriver eller andre årsager.

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?: Jeg kan være på alle dage ca. kl. 16 hver dag kan jeg komme på (det kommer an på hvornår jeg har fri fra skole). Jeg kan fra 10-12 hver dag i weekenden. Der kan dog stadig være undtagelser fx fødselsdage eller konfirmationer eller noget i den stil.

Anden relevant information omkring dig du synes vi skal vide?:Nej jeg føler i har fået det meste af vide. Hvis i har lyst til at spørge om noget er i velkomne. :) Jeg håber i har fået en forbedret ansøgning og det ville være fedt hvis jeg kunne bliver mod. Jeg tager gerne kritik på min ansøgning og andre ting. Jeg syntes bare det er fedt hvis i vil bedømme den selvom det er -rep men +rep ville selvfølgelig være fedest ;) tak fordi i ville læse min ansøgning :)

Link til kommentar
Del på andre sites

18 hours ago, SimoNe said:

Jeg ville nemt ku ændre min stemme, men så skal du altså lave en lidt bedre ansøgning.

så prøv endelig imorgen med et edit

jeg har bare lavet en ny ansøgning følte det var lidt nemmere men ved ikke.

1 hour ago, TXGamingDKStavox said:

+rep dejlig og spille med+ er ikke med i vors gang!!!!!!!!!

tak Glymse og TXGamingDK :) glæder mig at høre nogen synes det ;D

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.