Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Staff ansøgning.


Glymse

Recommended Posts

Ingame navn: Glymse 

 

Steam id: STEAM_0:1:96966582

 

Irl: Jonas Glymov

.

Alder: 13. Jeg bliver 14 d.20/8. Måske lidt ung, men er opdraget til at være flink og hjælpe folk i nød. Og ikke være racits.

Har du haft tidligere jobs administrative jobs i et spilcommunity: Jeg var server owner på en Mc server, hvis det tæller .Hvor der var plus 3 inde jeg købte den for 50ddk om måneden så har lidt styr på at have en server og holde styr på den. som fx. updates og plugins.

Og jeg var ikke en hated Owner, eftersom at jeg talte pænt og hjalp alle, og så bliver man selvfølgelig også populær af drop partys.

 

Hvorfor skal vi vælge dig som moderator og hvad gør dig mere kvalificeret end andre: Fordi jeg har lyst til at bruge min rp på at hjælpe andre der har problemer, eller bare brug for en genopfriskning af en ting. Jeg vil også prøve at gøre serveren til et endu dejligere sted at spille på. Jeg har også lidt svære ved at blive sur og det kan være en fordel, hvis fx. Hvis en person begyndte at disse mig og jeg blev sur, så ville jeg helt sikkert give en anden unødig straf en hvis jeg ikke var sur. Jeg er også en person som ikke er så genert dvs. At jeg fx god til at holde situationen i ro, og ikke være nervøs for om jeg siger noget forkert. Jeg har spillet Gmod i 267 timer og det er alt sammen darkrp, så jeg kender reglerne rigtig godt og bryder dem sjældent. Jeg har det også med at kunne lide at hjælpe folk, og ikke bare give op så hurtigt fx. At en spiller ved navn Hansgaming han joiner, og så crasher hans gmod og det bliver ved, så skriver han om hjælp så ville jeg nok prøve at hjælpe ham med mine egne erfaringer eller søge noget om problemet på internettet indtil jeg fandt et løsning på problemet. Jeg er også en person som ikke tolerere racisme, eftersom jeg ikke ser forskel på personlighed ved forskellig hudfarve. Det er ikke fordelene der gør at jeg har løst til at blive staff, jeg kan bare mærke at jeg har lysten til at hjælpe andre der har brug for hjælp eller andet. Jeg er også meget tålmodig så jeg kan altid vente på at en skriver i en admin case, lige meget om han skriver ekstremt langsomt. Jeg kan også hjælpe med programering efter som jeg er rigtig god til HTML koder og vbs koder, fordi at min far var programmør. Og det kan godt give en fordel hvis forummet skal laves om eller hvis der bare skal opgraderinger til siden. Jeg lærer også hurtigt dvs at jeg fx hvis der kommer et nyt addon og indeholder massere af nye commands lærer jeg dem hurtigt. Jeg råber heller ikke skændsels ord til folk fx noob eller 6 årig dreng, fordi det er bare ikke min stil at sige sådan noget. Og jeg tjekker forummet dagligt morgen, middag (og i skolen) og aften så er meget informeret om hvad der sker på serveren mens jeg er væk. Jeg har også en hel masse ideer til serveren og får tit nye,  og det er nok lidt lettere at komme ud med dem som mod, og hjælpe med at lave dem. 

 

Har du kenskab og/tidlligere erfaringer med Ulx koder: Jeg vil nok sige at det ikke er min stærke side, men har lidt kendskab til basic commands som !goto, !bring og så videre.

Men hvis jeg har brug for hjælp så kan jeg jo altid spørge om hjælp. 

Og jeg søger også lidt på Google så jeg kan lærer dem. eller spørg en der ved der ved noget om det.

 

Kan du skrive og snakke dansk flydende? Bruger du ofte din mic etc.?: Ja jeg snakker/skriver flydene dansk, og jeg bruger min mic det meste af tiden.

Der kan være undtagelser.Og jeg kan sagtens vente på folk der kun skriver. i en admincase.

Og jeg hater ikke folk med dårlig mic.

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?: Jeg kan komme på om eftermidaggene i hverdagen, og det er lidt forskelligt om hvornår jeg kommer på i weekenderne.

Jeg har fri forskelligt hver uge, så det svinger lidt hvornår jeg kan joine. Men vil være aktiv og hjælpe.

Og hvis jeg er syg eller væk for skole så vil jeg nok være meget på for så har jeg intet at lave.

 

Anden relevant information omkring dig du synes vi skal vide?: Jeg hader ingen admins eftersom jeg ikke har haft dårlige oplevelser med dem. Og er heller ikke uvenner med nogen person på serveren, eftersom det ikke er min stil at udelukke folk efter en dårlig oplevelse.

Hvis du vil hører mere så spørg endelig, og skriv hvis der skal mere kød på ansøgningen.

 

Fortsæt god dag   -Glymse

 

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.