Hop til indhold
Stavox

[Solved] NikoH GA Boss - Ban Request


Måge

Recommended Posts

Dit in-game navn: Måge Pedersen

Vedkommendes in-game navn: NikoH GA Boss

Dit SteamID: STEAM_0:1:82373951

Vedkommendes SteamID: STEAM_0:0:18026194

Tidspunkt for hændelse: 22:55 - 22:58

Hvad regler er blevet brudt: 1.21: Tal pænt til andre spillere. Det er ikke altid tydeligt, om du taler IC eller ej, så lad være med at tilsvine hinanden. Tal pænt, det sætter alle pris på.               (Kalder mig Autist og Pikhovede op til flere gange, Kan ses på bevis 1)

2.0a: Det bliver betragtet som failrp hvis du bevidst forsøger at få politiet efter dig. F.eks. ved at du åbenlyst flasher dine printere og weed med formål at få politiet efter sig. Eller f.eks. at køre ind i politiet for at få dem efter sig. (Straf modtaget)

1.7: Hvis du dør skal du vente fem minutter før du vender tilbage til det samme sted / samme RP situation, ellers er det brud på NLR (New Life Rule). (Siger "Du tør ikke at tage en fight jeg pløkkede dig jo sidst" derefter, "Dude jeg har fået en pille så jeg kan huske alt" kan ses på Bevis 1)

1.24: Det er FailRP at true med at kalde admin. Hvis du mener at en spiller bryder reglerne, må du kalde admin, men lad være med at nævne admins som en del af RP. Der findes jo heller ikke admins i virkeligheden. (Siger "Dude jeg kalder admin" kan ses på Bevis 2)

Hvad skete der?: Jeg arrestere NikoH for at have en lockpick i hånden ved pd, Så går jeg ned i fængslet for at sikkere mig at dørene var låst, Hvor jeg ser han har en lockpick hvor jeg så arrestere ham og han mister den, Derefter kalder han på admin fordi jeg arrestere ham og der får han at vide at jeg godt må, Så går chuck og jeg siger at Niko skal gå ind i sin celle, Men han kalder mig bare et pikhovede, så arrester jeg ham og så begynder han at spørge om vi skal "fight" og derefter begynder han at svine mig til,

Beviser: Bevis 1 : https://www.youtube.com/watch?v=TNXcdn4XL1Q

               Bevis 2 : https://www.youtube.com/watch?v=DYB1KtcOM9w

 

 

Min optagelses program gad åbenbart ikke at optage min mic,

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.